دانلود زیرنویس فارسی فیلم City Hunter 1993

تاریخ اکران : 1993 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن جنایی کمدی
428 بازدید
دانلود زیرنویس فارسی فیلم City Hunter 1993
  • نام فیلم: شکارچی شهر مدت زمان: 1 ساعت 45 دقیقه
  • زبان: Cantonese کشور سازنده : هنگ کنگ
  • کارگردان : Jing Wong نویسنده: Tsukasa Hôjô, Jing Wong
  • بازیگران: Jackie Chan, Richard Norton, Joey Wang
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6.3 با 11457 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

یک بازپرس خصوصی خودآموز در یک کشتی مسافرتی پر از مراجعان ثروتمند ، زنان زرق و برق دار ، تروریست های قاتل و غذاهای کمیاب باد می کند.

A self-indulgent private investigator winds up on a cruise ship full of rich patrons, gorgeous women, murderous terrorists, and scarce food.

29844

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم City Hunter 1993

دانلود زیرنویس فیلم City Hunter City Hunter (چینی: 城市 獵人 獵人 獵人 ؛ Sing Si Lip Yan) یک فیلم کمدی اکشن در هنگ کنگ در سال 1993 است که توسط وونگ جینگ نوشته و کارگردانی شده است.این فیلم جکی چان ، جوی وونگ ، Kumiko Goto ، Chingmy Yau ، Gary Daniels و Leon Lai بازی می کنند.این فیلم بر اساس مانگای ژاپنی با همین نام ساخته شده است.این فیلم در 14 ژانویه 1993 در هنگ کنگ به همراه مبارزه وونگ جینگ به مدرسه سوم با بازی استفان چو اکران شد.

Shizuko با بلیط ای که در کت و شلوار پیدا کرده بود ، یک خط دریایی لوکس ، Fuji Maru را در اختیار داشت.Kaori همچنین در حالی که ریو در داخل خانه می رود ، کشتی را با پسر عموی شهوت انگیز خود سوار می کند تا او را دنبال کند.یک باند تروریستی به رهبری مک دونالد قصد دارد آن را ربوده و مسافران ثروتمند را با افسر پلیس Saeko Nogami و Buxom Sidekick در تعقیب گروگان بگیرد.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم City Hunter

ریو سابا و کاوری ماکیمورا برای یافتن شیزوکو امامورا ، دختر فراری مدیرعامل یک روزنامه برجسته ژاپنی اختصاص یافته اند.کاوری زیرنویس فارسی City Hunter 1993 در وسط جستجو قرار می گیرد و از روشی که ریو احساسات عاشقانه خود را نسبت به او نادیده می گیرد و با زنان دیگر معاشقه می کند ، ناراضی است.ریو Shizuko را در یک پارک اسکیت بورد پیدا می کند و تعقیب و گریز است ، اما او در مبدل فرار می کند.

Shizuko با ماندن در کنار یکدیگر ، برنامه مک دونالد را شنید.مک دونالد او را کشف می کند و یکی از مردان خود را برای کشتن او می فرستد ، اما او را بیرون می کشد و فرار می کند.او سپس به افسر اول کشتی می رود ، که او را به اتاق دیگ بخار می برد و خود را به عنوان یک تروریست فاش می کند.هنگامی که او سعی می کند شیزوکو را ساکت کند ، ریو ، که از زمان برخورد با کائوری و پسر عموی خود در استخر شنا در آنجا اقامت داشته است ، او را نجات می دهد.هنگامی که باند مک دونالد وارد می شود ، افسر در حالی که ریو و شیزوکو به سینما فرار می کنند ، جایی که بازی مرگ نشان داده می شود ، در تیراندازی کشته می شود.برای ضرب و شتم دو مخالف برجسته ، ریو تکنیک های بروس لی را از این فیلم تفسیر می کند.

در کازینو کشتی ، یک مهمانی که به میزبانی کاپیتان برگزار می شود قطع می شود که مک دونالد کاپیتان را به قتل می رساند و حزب را از جمله Saeko و Sidekick او وحشت می کند.او پس از سرقت از اشیاء با ارزش خود ، مراجعان ثروتمند را به یک بازی با کارت سادیستی تبدیل می کند.چند مخالف به سرعت از بین می روند تا اینکه Kao Ta ، یک گیمر کارت ماهر که از کارت های خود به عنوان Shurikens استفاده می کند ، به آن می پیوندد.

The Last of Us زیرنویس