دانلود زیرنویس فارسی فیلم Chasing Ice 2012

تاریخ اکران : 2012 دسته بندی : فیلم ژانر: بیوگرافی مستند
333 بازدید
دانلود زیرنویس Chasing Ice 2012
  • نام فیلم: تعقیب یخ مدت زمان: 1 ساعت 15 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Jeff Orlowski-Yang نویسنده: Mark Monroe
  • بازیگران: James Balog, Svavar Jónatansson, Louie Psihoyos
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.7 با 8719 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

عکاس National Geographic James Balog را در سراسر قطب شمال دنبال کنید زیرا او دوربین های با گذشت زمان را که برای یک هدف طراحی شده است ، مستقر می کند: ضبط یک رکورد چند ساله از یخچال های در حال تغییر جهان.

Follow National Geographic photographer James Balog across the Arctic as he deploys time-lapse cameras designed for one purpose: to capture a multi-year record of the world’s changing glaciers.

29211

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Chasing Ice 2012

دانلود زیرنویس فیلم Chasing Ice تعقیب ICE یک فیلم مستند در سال 2012 در مورد تلاش های عکاس طبیعت جیمز بالگ و بررسی شدید یخ او (EIS) برای تبلیغ تأثیرات تغییرات آب و هوا است.این فیلم توسط جف اورلوفسکی کارگردانی شده است.این کشور در 16 نوامبر 2012 در ایالات متحده منتشر شد.

عکاس محیط زیست جیمز بالگ به منظور ضبط تصاویری که به انتقال اثرات گرم شدن کره زمین کمک می کند ، به گرینلند ، ایسلند و آلاسکا می رود.وقتی این موضوع وارد بحث علمی شد ، در ابتدا در مورد تغییرات آب و هوا شک و تردید داشت ، اما پس از اولین سفر خود به شمال ، وی از تأثیراتی که انسان بر روی کره زمین دارد متقاعد می شود و متعهد می شود که داستان را به عموم برساند.

این سفر با کمبود مشکلات فنی و نقص دوربین ، این سفر ضعیف شروع می شود.در همین حال ، به دلیل ماهیت شدید جسمی سفرها ، سلامت شخصی Balog در قالب عوارض زانو رنج می برد.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Chasing Ice

این مستند شامل صحنه هایی از یک رویداد زایمان یخچال است که در یخچال های Jakobshavn در گرینلند اتفاق افتاد و 75 دقیقه به طول انجامید ، طولانی ترین رویدادی که تاکنون در فیلم زیرنویس فارسی Chasing Ice 2012 ضبط شده است.دو فیلمبردار EIS چند هفته در یک چادر کوچک با مشرف به یخچال و فریزر صبر کردند و سرانجام ، توانستند شاهد 7.4 کیلومتر مکعب (1.8 مس) یخ در حال سقوط یخچال باشند.”زایمان یک یخچال عظیم که اعتقاد بر این است که یخ هایی را که تایتانیک غرق شده است ، تولید کرده است ، مانند تماشای یک شهر از هم جدا است.”

طی ماهها از اولین سفر به ایسلند ، BALOG بررسی یخ شدید را آغاز می کند – یک سفر برای جمع آوری داده ها در مورد تغییرات فصلی یخچال.Balog و تیمش دوربین هایی را مستقر می کنند که از عکاسی با گذشت زمان در مکان های مختلف قطب شمال استفاده می کنند تا یک رکورد چند ساله از یخچالهای طبیعی جهان را ضبط کنند.

The Last of Us زیرنویس