دانلود زیرنویس فارسی فیلم Charlotte Gray 2001

تاریخ اکران : 2001 دسته بندی : فیلم ژانر: درام عاشقانه
557 بازدید
دانلود زیرنویس Charlotte Gray 2001
  • نام فیلم: شارلوت گری مدت زمان: 2 ساعت 1 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : انگلیس
  • کارگردان : Gillian Armstrong نویسنده: Sebastian Faulks, Jeremy Brock
  • بازیگران: Cate Blanchett, James Fleet, Abigail Cruttenden
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6.4 با 12699 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

یک زن جوان اسکاتلندی برای نجات دوست پسر نیروی هوایی سلطنتی خود که در فرانسه گم شده است ، به مقاومت فرانسه می پیوندد.

A young Scottish woman joins the French Resistance during World War II to rescue her Royal Air Force boyfriend who is lost in France.

24993

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Charlotte Gray 2001

دانلود زیرنویس فیلم Charlotte Gray شارلوت گری یک فیلم درام در سال 2001 به کارگردانی جیلیان آرمسترانگ است.این فیلمنامه از رمان Sebastian Faulks در سال 1999 شارلوت گری اقتباس شده است.این کشور در جنگ جهانی دوم در فرانسه ویشی تنظیم شده است.این فیلم کیت بلانشت ، جیمز ناوگان ، ابیگیل کروتدن ، روپرت پنری-جونز ، مایکل گامبون و بیلی کرودپ را بازی می کند.

Cannerley شارلوت را برای SOE استخدام کرده است.او به عنوان یهومنی پرستاری با درجه راننده به عنوان کمک می کند.او آموزش دقیق SOE را کامل می کند.شارلوت می آموزد که هواپیمای گرگوری در فرانسه اشغالی سقوط کرده است و او در عمل گم شده است.شارلوت برای عملیات SOE در فرانسه ثبت نام می کند ، که بخشی از آن با آرزوی او برای یافتن او است.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Charlotte Gray

این داستان مبتنی بر سوء استفاده زیرنویس فارسی Charlotte Gray 2001 از زنان در اجرایی عملیات ویژه انگلیس (SOE) است که با مقاومت فرانسه در فرانسه تحت اشغال نازی کار می کردند.

شخصیت داستانی Charlotte Grey یک کامپوزیت است که بر اساس عوامل SOE مانند مروارید کورلیولی ، نانسی ویک ، اودت سانسوم و ویولت Szabo ساخته شده است.

در سال 1942 ، یک اسکاتلندی جوان ، شارلوت گری ، با قطار به لندن سفر می کند تا در یک جراحی کار کند.ریچارد کانرلی وارد محفظه خود می شود و در مورد زندگی خود سؤال می کند و ابراز علاقه می کند که به فرانسوی مسلط است.او با جزئیات یک مهمانی راه اندازی کتاب ، کارت ویزیت خود را به شارلوت می دهد.در آنجا ، او شارلوت را با برخی از آشنایان خود معرفی می کند و از او می خواهد که بعداً با او تماس بگیرد.شارلوت از یک عاشقانه سریع جنگ با ستوان پرواز نیروی هوایی رویال پیتر گرگوری ، که او در این مهمانی ملاقات کرد ، لذت می برد.

دانلود زیرنویس سریال House of the Dragon