دانلود زیرنویس فارسی فیلم Ca$h 2010

تاریخ اکران : 2010 دسته بندی : فیلم ژانر: جنایی
817 بازدید
دانلود زیرنویس Ca$h
  • نام فیلم: Ca$h مدت زمان: 1h 48min
  • زبان: English کشور سازنده : USA
  • کارگردان : Stephen Milburn Anderson نویسنده: Stephen Milburn Anderson
  • بازیگران: Sean Bean, Chris Hemsworth, Victoria Profeta
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

یک شانس خوب برای سام فیلان و همسرش لی زمانی که با تصمیمی متحول کننده زند روبرو می شوند که پایک کوبیچ عجیب و شوم را به آستانشان می آورد، کشنده می شود. همانطور که پایک سم و لی را در یک ماجراجویی پر فراز و نشیب در خیابان‌های شیکاگو هدایت می‌کند، هر کدام عمیق‌تر و عمیق‌تر به مارپیچ ناامیدکننده‌ای از فریب و خشونت کشیده می‌شوند… همه به نام پول.

A stroke of good luck turns lethal for Sam Phelan and his wife Leslie when they are faced with a life-changing decision that brings strange and sinister Pyke Kubic to their doorstep. As Pyke leads Sam and Leslie on a tumultuous adventure through the streets of Chicago, each are pulled deeper and deeper into a desperate spiral of deception and violence… All in the name of money.

3264

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Ca$h 2010

دانلود زیرنویس فیلم Ca$h Cash (با نام Ca$h) یک فیلم قل جنایی و هیجان ان ز آمریکایی محصول سال ۲۰۱۰ به کارگردانی استیون می رن اندرسون است که شان بین و کریس همسورث در آن بازی می کنند. این فیلم در تاریخ 1 مارس 2010 به صورت قیم به دی وی دی در بریتانیا اکران شد، قبل از اینکه در 26 مارس 2010 در سینماهای ایالات متحده اکران شود.

پس از اینکه Pyke فیلان ها را پیدا کرد، پول را پس می خواهد. آنها پس از خرید ماشین جدید، اثاثیه و سایر هزینه های جزئی، هر چه پول باقی مانده را پس می دهند. Pyke فیلان ها را مجبور می کند تا از فروشگاه ها سرقت کنند تا مقدار پولی را که فلان ها خرج کرده اند به دست آورد، کاری که آنها در ابتدا با اکراه انجام می دهند، اما بعداً با علاقه بیشتری به آن می کنند. پس از سرقت از بیش از ده فروشگاه در طول چند روز، آنها هنوز پول کم دارند و سم پیشنهاد سرقت از یک بانک را می دهد. در آنجا او اسلحه‌ای را که پایک به او داده بود را بدون گلوله با اسلحه نگهبانان عوض می‌کند و لی در در ری به پایک شلیک می‌کند. ماشین پایک و جسدش به یک انبار زباله فرستاده می‌شوند، جایی که به کارگری رشوه داده می‌شود تا ماشین و جسد را از بین ببرد.

فیلان‌ها دوباره پول‌ها را نگه می‌دارند، اما همه چیزهایی را که دزدیده‌اند پس می‌دهند و به افرادی که در جریان سرقت‌ها آسیب دیده‌اند، خسارت اضافه می‌کنند. ریس که در اصل پول نقد را از ماشینش بیرون انداخته بود، بی خبر از زندان آزاد شده است.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Ca$h

وقتی چمدانی از ماشینی که در ر تعقیب و گریز ماشین است زیرنویس فارسی Ca$h 2010 به بیرون پرتاب می شود و روی ماشین سم فیلان (کریس همسورث) فرود می آید، او ابتدا به شانس خود نفرین می کند. اما بعد متوجه می شود که چمدان پر از پول است. او پس از آوردن چمدان به خانه اش، همسرش لسلی (ویکتوریا پروفتا) را متقاعد می کند که باید از این پول استفاده کنند.

در همین حال، پایک کوبیک (شان بین) به ملاقات برادر دوقلوی خود، ریس (همچنین بین) در زندان می‌رود، که به او می‌گوید زمانی که توسط پلیس تعقیب شده بود، یک چمدان با حدود نیم میلیون دلار از ماشینش پرت کرده است. Pyke تصمیم می رد که برود و پول را پیدا کند.

این فیلم شامل موسیقی نوشته و ضبط شده توسط موسیقیدان جیم بیانکو از آ وم او بخوان است. فیلم با «من یک چیز برای تو دارم» آغاز می شود و با «به جهنم با شیطان» به پایان می رسد. در طول فیلم از «برو» و ریمیکس «چیزی برای تو دارم» استفاده شده است.

دانلود زیرنویس سریال breaking bad