دانلود زیرنویس فارسی فیلم Burden 2018

تاریخ اکران : 2018 دسته بندی : فیلم ژانر: بیوگرافی تاریخی درام
327 بازدید
دانلود زیرنویس Burden 2018
  • نام فیلم: بار مدت زمان: 1 ساعت 57 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Andrew Heckler نویسنده: Andrew Heckler
  • بازیگران: Garrett Hedlund, Andrea Riseborough, Forest Whitaker
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6.7 با 3812 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

هنگامی که موزه ای که از Ku Klux Klan در یک شهر کارولینای جنوبی افتتاح می شود ، آرمان گرایانه کندی تلاش می کند تا صلح را حفظ کند حتی وقتی که او از اژدها بزرگ گروه خواست تا گذشته نژادپرستانه خود را نادیده بگیرد.

When a museum celebrating the Ku Klux Klan opens in a South Carolina town, the idealistic Reverend Kennedy strives to keep the peace even as he urges the group’s Grand Dragon to disavow his racist past.

30164

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Burden 2018

دانلود زیرنویس فیلم Burden Burden یک فیلم درام آمریکایی 2018 است که با الهام از رویدادهای واقعی است.این فیلم توسط رابی برنر و بیل کنرایت تهیه شده و توسط اندرو هکلر نوشته و کارگردانی شده است.این فیلم گرت هیدلوند ، جنگل ویتاکر ، آندره رشکب ، تام ویلکینسون ، تس هارپر و اوشر را بازی می کند.این فیلم در جشنواره فیلم ساندنس 2018 به نمایش درآمد و برنده جایزه مخاطبان دراماتیک ایالات متحده شد.

تولید این فیلم از 20 اکتبر 2016 آغاز شد و قرار بود در 15 نوامبر 2016 به پایان برسد.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Burden

این فیلم به دنبال مایک بارن (گرت هیدلوند) ، یتیمی است که در زیرنویس فارسی Burden 2018 داخل Ku Klux Klan پرورش یافته است که سعی می کند وقتی زن (آندره Riseborough) از بین می رود ، عاشق او می شود و او را ترغیب می کند تا زندگی بهتری را در کنار هم ترک کند.Klan به دنبال مایک برای انتقام است.یک جماعت کلیسای باپتیست سیاه ، به رهبری Reverend کندی (جنگل ویتاکر) ، موافقت می کند که از مایک ، دوست دختر و پسرش محافظت کند.

Rotten Tomatoes دارای امتیاز تأیید 50 ٪ بر اساس 72 بررسی ، با میانگین نمره 6.1/10 است.اجماع انتقادی این وب سایت آمده است: “بار سنگین با مضامین غیرقابل انکار خود دست و پنجه نرم می کند ، اما اهداف افتخارآمیز آن – و اجراهای قوی – باعث می شود که این نقص ها را ببخشید.”Metacritic بر اساس 6 بررسی منتقد ، میانگین وزنی 63/100 را به این فیلم می دهد و این نشانگر “بررسی های عموماً مطلوب” است.

The Last of Us زیرنویس