دانلود زیرنویس فارسی فیلم Broken Arrow 1996

تاریخ اکران : 1996 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن ماجراجویانه
403 بازدید
دانلود زیرنویس Broken Arrow 1996
  • نام فیلم: فلش شکسته مدت زمان: 1 ساعت 48 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : John Woo نویسنده: Graham Yost
  • بازیگران: John Travolta, Christian Slater, Samantha Mathis
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6.1 با 96108 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

“پیکان شکسته” اصطلاحی است که برای توصیف یک وسیله هسته ای گم شده استفاده می شود. در این فیلم، دو موشک هسته‌ای توسط خ ان سرکش آمریکایی دیکینز به سرقت می‌رود، اما کمک خ ان او، هیل و پارک رنجر، تری، داغ در ردیابی او هستند. این عمل در کشور دره ای یوتا اتفاق می افتد. یک بازی موش و گربه با ریسک بالا

“Broken Arrow” is the term used to describe a nuclear device that has been lost. In this movie, two nuclear missiles are stolen by rogue US pilot Deakins, but hot on his trail is his co-pilot Hale and a Park Ranger, Terry. The action takes place in Utah’s canyon country; a high stakes game of cat and mouse.

6655

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Broken Arrow 1996

دانلود زیرنویس فیلم Broken Arrow فلش شکسته (به انگلیسی: Broken Arrow) یک فیلم اکشن و هیجان ان ز آمریکایی محصول سال ۱۹۹۶ به کارگردانی جان وو، نویسند گراهام یوست و با بازی جان تراولتا، کریستین اسلیتر و سامانتا ماتیس است. موضوعات اصلی فیلم شامل سرقت دو سلاح هسته ای آمریکایی، تلاش مقامات نظامی ایالات متحده برای بازیابی آنها و دشمنی بین شخصیت های تراولتا و اسلیتر است. این فیلم با وجود نقدهای متفاوت، موفقیت تجاری داشت.

هیل، که از بیرون راندن جان سالم به در برد، توسط تری کارمایکل، رنجر زن پارک خدمات پارک در ایالات متحده بازداشت می شود. کارمایکل که در حال بررسی وقایع غیرعادی در پارک بود و سقوط هواپیما را دیده بود. هیل در عوض او را متقاعد می‌کند که به او کمک کند تا دیکینز و سلاح‌های هسته‌ای گمشده را پیدا کند. مزدوران پریچت و دیکینز هلیکوپتر جستجو و نجات USAF را برای شکار و کشتن هیل می رند، اما هیل و کارمایکل موفق می شوند آن را پایین بیاورند. از دست دادن هلیکوپتر مردان دیکینز را وادار می کند تا دو بمب هسته ای دزدیده شده را در هاموی که به آنجا رسیده بودند منتقل کنند.

هیل و کارمایکل موفق می‌شوند هاموی را با بمب‌های هسته‌ای به سرقت ببرند و از دیکینز به معدن مس متروکه‌ای نزدیک که کارمایکل با آن آشنا بود فرار کنند. بدون اینکه بدانند، به هر حال دیکینز و تیمش به این سمت می رفتند. پس از بردن بمب ها به معدن، هیل شروع به از کار انداختن یکی از بمب های هسته ای می کند. دیکینز از طریق رادیو به هیل فاش می‌کند که او آن را طوری برنامه‌ریزی کرده است که تلاش هیل برای خلع سلاح بمب در واقع باعث می‌شود بمب خود را مسلح کند و منفجر شود. هیل و کارمایکل کلاهک مسلح را به سمت پایین می‌برند، جایی که امیدوارند مین به اندازه کافی عمیق باشد که بتواند انفجار هسته‌ای را مهار کند. قبل از اینکه آنها بتوانند دومین بمب هسته ای را سرنگون کنند، تیم دیکینز می رسد و آن را ایمن می کند. پس از یک جنگ تفنگ در اعماق مین، دیکینز بمب را خاموش می‌کند اما سپس با یک محدودیت زمانی کوتاه‌تر دوباره آن را فعال می‌کند در حالی که هیل و کارمایکل را به دام می‌اندازند. سپس صفحه کلید را از بین می برد تا کسی نتواند دستگاه را متوقف کند.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Broken Arrow

سرگرد Vic “Deak” Deakins و کاپیتان رایلی هیل خ انان نیروی هوایی ایالات متحده (USAF) هستند. زیرنویس فارسی Broken Arrow 1996 آنها به یک تمرین مخفی برای پرواز یک بمب افکن پنهانکار ساخت B-3 با دو بمب هسته ای زنده B83 بر فراز غرب ایالات متحده برای آزمایش آسیب پذیری در برابر رادار و تشخیص اشعه گاما منصوب می شوند. پس از فرار موفقیت آمیز رادار نیروی هوایی، دیکینز به طور ناگهانی به هال حمله می کند و سعی می کند به او شلیک کند و سپس هیل را از هواپیما بیرون می کند. دیکینز دو بمب گرما هسته ای را بدون مسلح کردن آنها آزاد می کند. بنابراین اطمینان حاصل شود که آنها منفجر نمی شوند. در حالی که دیکینز این کار را انجام می دهد، یک پیام رادیویی می فرستد که هیل سرکشی کرده و می گوید: «هیل آن را از دست داد». سپس از هواپیما خارج می شود و آن را رها می کند تا در پارک ملی یوتا سقوط کند. یک تکاور خدمات پارک ایالات متحده، هواپیما را قبل از سقوط در ارتفاع پایین مشاهده می کند.

یک تیم نجات نجات USAF به رهبری سرگروهبان رودز برای یافتن بمب‌های هسته‌ای گمشده، که به عنوان وضعیت “پیکان شکسته” اعلام شده است، اعزام می‌شوند. تیم ابتدا هواپیمای سرنگون شده را پیدا می کند و پس از بررسی داخل درهای محل بمب، متوجه می شود که بمب های هسته ای از بین رفته اند. تیم جستجو در نهایت بمب ها را در یک دره پیدا می کند، اما توسط افراد مسلح ناشناس با سلاح های خودکار و سرکوب شده کمین می شود. رودز سعی می‌کند کلاهک‌های روی بمب‌ها را غیرفعال کند تا آنها را بی‌فایده کند، اما توسط تنها بازمانده دیگر تیم جستجو، استاد گروهبان کلی، که در واقع یک خال برای دیکینز است، کشته می‌شود. کلی به پایگاه تماس می رد و به U.S.A.F گزارش می دهد. سرهنگ مکس ویلکنز که در معرض تشعشعات شدید قرار دارد و کل تیم مرده اند. سرهنگ ویلکنز تمام پرسنل دیگری را که به داخل کشور وارد شده بودند به یاد می آورد. دیکینز از راه می رسد و حرکت بعدی خود را با شریک جنایت پریچت، که یکی از تامین کنندگان مالی کل هواپیماربایی و نقشه است، طراحی می کند. پریچت تیمی از مزدوران سابق نظامی از جمله نیروهای سابق نیروی دریایی S.E.A.L. دارد. آنها قصد دارند از ت ایالات متحده با تهدید انفجار بمب هسته ای در یک منطقه پرجمعیت باج ری کنند.

دانلود زیر نویس فارسی سریال vikings