دانلود زیرنویس فارسی فیلم Blood Brother 2018

تاریخ اکران : 2018 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن جنایی درام
232 بازدید
دانلود زیرنویس Blood Brother 2018
  • نام فیلم: برادر خونی مدت زمان: 1 ساعت 30 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : John Pogue نویسنده: Michael Finch, Karl Gajdusek
  • بازیگران: Trey Songz, Jack Kesy, China Anne McClain
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 4.4 با 1064 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

زندگی دو دوست بهترین وقتی جیک برای محافظت از دوستانش به زندان می رود ، مسیرهای مختلفی را طی می کند و کریس برای تبدیل شدن به یک افسر پلیس ، همه چیز را می چرخاند.پس از گذشت 15 سال ، جیک به دنبال انتقام از دوستانش است.

The lives of two best friends take different paths when Jake goes to prison to protect his friends, and Chris turns things around to become a police officer. Released after 15 years, Jake seeks revenge against his friends.

30921

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Blood Brother 2018

دانلود زیرنویس فیلم Blood Brother Blood Brother یک فیلم تریلر اکشن آمریکایی است که به کارگردانی جان پوگ به کارگردانی و توسط مایکل فینچ ، کارل گژدوسک و چارلز موری نوشته شده است.این فیلم Trey Songz را بازی می کند.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Blood Brother

یک محکوم که اخیراً آزاد شده است ، شروع به انتقام قاتل از دوستان کودکی خود می کند ، که به اعتقاد وی به او اجازه می دهد سقوط را برای جنایتی که به طور جمعی مرتکب زیرنویس فارسی Blood Brother 2018 شده اند ، بگیرد.با شروع اجساد ، یکی از دوستان Sonny (Trey Songz) ، که اکنون یک افسر پلیس است ، متوقف نمی شود تا به قتل قاتل خاتمه یابد و بسیاری از اشتباهات گذشته های غم انگیز و خشونت آمیز خود را درست کند.

Blood Brother در ابتدا با عنوان Brother’s Blood عنوان شد و در دسامبر 2015 اعلام شد. عکاسی اصلی این فیلم از 13 ژانویه 2016 در نیواورلئان آغاز شد.WWE Studios می تواند با همکاری Lionsgate’s CodeBlack Entertainment ، با تولید مایکل لوئسی برای WWE تولید و همکاری کند.

Blood Brother بیشتر از منتقدین بررسی های منفی دریافت کرد.منتقدان سایت جمع آوری بررسی Rotten Tomatoes فیلم را 17 ٪ ، بر اساس شش بررسی ، دریافت کردند و دارای امتیاز متوسط 3.6/10 بودند.از نظر متاکریت ، نمره Blood Brother 1 ٪ بیشتر است و آن را بر اساس 4 بررسی ، 18 ٪ نگه داشته است و این نشانگر “بیزاری بیش از حد” است.

دانلود زیرنویس فارسی سریال The Last of Us