دانلود زیرنویس فارسی فیلم Blinky Bill the Movie 2015

تاریخ اکران : 2015 دسته بندی : فیلم ژانر: انیمیشن خانوادگی ماجراجویانه
456 بازدید
دانلود زیرنویس Blinky Bill the Movie
  • نام فیلم: Blinky Bill the Movie مدت زمان: 1 ساعت 33 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : Australia
  • کارگردان : Deane Taylor نویسنده: Fin Edquist, Dorothy Wall
  • بازیگران: Billy Birmingham, Toni Collette, Charlotte Rose Hamlyn, Barry Humphries
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 5.1
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

یک کوآلای جوان ماجراجو به امید یافتن پدر گمشده‌اش سفری را در مناطق وحشی و خطرناک استرالیا آغاز می‌کند، اما به زودی متوجه می‌شود که قهرمان شدن بیش از آنچه در چشم دیده می‌شود وجود دارد.

An adventurous young koala embarks on a journey across the wild and dangerous Australian outback in the hope of finding his missing father, but he soon discovers that there is more to being a hero than meets the eye.

3603

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Blinky Bill the Movie 2015

دانلود زیرنویس فیلم Blinky Bill the Movie فیلم Blinky Bill The Movie یک فیلم انیمیشن کامپیوتری کمدی و کمدی استرالیایی محصول 2015 است که بر اساس شخصیت بلینکی بیل، یک کوآلای انسان‌واره خلق شده توسط دوروتی وال برای مجموعه‌ای از کتاب‌های کودکان در سال 1933 ساخته شده است. این فیلم توسط Flying Bark Productions و تولید مشترک Assemblage ساخته شده است. سرگرمی (هند) و Telegael (ایرلند).

در فیلم Rotten Tomatoes این فیلم به طور کلی نقدهای مثبتی دریافت کرد و بر اساس نقدهای 11 منتقد، 73 درصد محبوبیت را کسب کرد.

پس از این فیلم یک مجموعه تلویزیونی 26 قسمتی به نام ماجراهای وحشی بلینکی بیل ساخته شد که در سال 2016 از شبکه هفت پخش شد.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Blinky Bill the Movie

در شهر گرین پچ استرالیا، یک کوآلای جوان شجاع به نام بلینکی بیل زیرنویس فارسی Blinky Bill the Movie 2015 (رایان کوانتن) داستانی در مورد پدرش، آقای بیل (ریچارد راکسبورگ) در حالی که به امید سفری در سراسر طبیعت وحشی و دورافتاده خطرناک استرالیا آغاز می کند، تعریف می کند. پیدا کردن او

پدر بلینکی خانه خود را در گرین پچ ایجاد کرده بود، جایی که هر حیوانی می توانست احساس امنیت کند و در آرامش زند کند. بلینکی تحت تأثیر افسانه پدرش قرار گرفته است که در حال ماجراجویی در دریای اژدهای سفید است. هنگامی که شهردار کرانکلپات (یک گوانا) تلاش می کند بر گرین پچ مسلط شود و حاکم شود، بلینکی متوجه می شود که باید به دنبال پدرش برود. او در طول ماجراجویی خود با یک دختر کوالا به نام ناتسی، یک مارمولک به نام جکو و چند موجود دیگر دوست می شود که به بلینکی در تلاش او کمک می کنند. او متوجه می شود که قهرمان بودن پیچیده است و نیاز به کار گروهی دارد.

کتاب فرهنگ لغت تاریخی سینمای استرالیا و نیوزلند امتیاز تماشاگران Rotten Tomatoes را 43 درصد تفسیر کرده است، به این معنا که مخاطبان و طرفداران کتاب اصلی و مجموعه انیمیشن واکنش‌های منفی به فیلم داشته‌اند.

دانلود زیر نویس فارسی سریال vikings