دانلود زیرنویس فارسی فیلم Black Swan 2010

تاریخ اکران : 2010 دسته بندی : فیلم ژانر: درام
1,448 بازدید
دانلود زیرنویس فارسی فیلم Black Swan
  • نام فیلم: Black Swan مدت زمان: 1h 48min
  • زبان: English کشور سازنده : USA
  • کارگردان : Darren Aronofsky نویسنده: Mark Heyman, Andres Heinz, John J. McLaughlin
  • بازیگران: Natalie Portman, Mila Kunis, Vincent Cassel
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 8
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

نینا (پورتمن) یک بالرین در یک شرکت باله در شهر نیویورک است که زند اش ، مانند همه کسانی که در حرفه او فعالیت می کنند ، کاملاً با رقص همراه است. او با مادر وسواس سابق بالرین خود اریکا (هرشی) زند می کند که کنترل خفه کننده ای بر او اعمال می کند. وقتی مدیر هنری توماس لروی (کاسل) تصمیم می رد جایگزین اصلی بالتینا بت مک اینتایر (رایدر) برای افتتاحیه فصل جدید آنها ، دریاچه قو شود ، نینا اولین انتخاب او است. اما نینا رقابت دارد: یک رقصنده جدید ، لیلی ( یس) ، که لروی را نیز تحت تأثیر قرار می دهد. دریاچه قو به رقصنده ای نیاز دارد که بتواند هم قو سفید را با معصومیت و لطف بازی کند و هم قو سیاه که نمایانگر حیله و است. نینا نقش قو سفید را کاملاً تطبیق می دهد اما لیلی شخصیت قو سیاه است. همانطور که دو رقاص جوان رقابت خود را به دوستی پیچیده تبدیل می کنند ، نینا بیشتر با قسمت تاریک خود تماس می رد – بی احتیاطی که او را تهدید به نابودی می کند.

Nina (Portman) is a ballerina in a New York City ballet company whose life, like all those in her profession, is completely consumed with dance. She lives with her obsessive former ballerina mother Erica (Hershey) who exerts a suffocating control over her. When artistic director Thomas Leroy (Cassel) decides to replace prima ballerina Beth MacIntyre (Ryder) for the opening production of their new season, Swan Lake, Nina is his first choice. But Nina has competition: a new dancer, Lily (Kunis), who impresses Leroy as well. Swan Lake requires a dancer who can play both the White Swan with innocence and grace, and the Black Swan, who represents guile and sensuality. Nina fits the White Swan role perfectly but Lily is the personification of the Black Swan. As the two young dancers expand their rivalry into a twisted friendship, Nina begins to get more in touch with her dark side – a recklessness that threatens to destroy her.

2489

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Black Swan 2010:

دانلود زیرنویس فیلم Black Swan  قوی سیاه فیلمی درام و هیجان ان ز محصول 2010 آمریکا به کارگردانی دارن آرونوفسکی و نقش‌آفرینی ناتالی پورتمن، ونسان کسل، میلا یس، باربارا هرشی و وینونا رایدر است. این فیلم به دوره‌ای از زند یک بالرین می‌پردازد که در باله نیویورک تحت فشارهای سخت بیرونی و درونی قرار گرفته‌است. قوی سیاه پنجمین فیلم بلند آرونوفسکی است. او به خاطر ساخته قبلی‌اش، کشتی‌ ر، برنده شیر طلایی جشنواره فیلم ونیز شد. این فیلم در سال 2011 در هشتاد و سومین دوره مراسم اسکار برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن شد. آرونوفسکی فیلم خود را نوعی ادای احترام به هنر باله می‌داند که سعی در نمایش ذهنیات یک بالرین دارد. ناتالی پورتمن برای بازی در این فیلم بیش از یک سال به‌طور شبانه‌روزی به تمرین باله پرداخته‌است. میلا کنیس دیگر بازیگر زن فیلم نیز آموزش و تمرین‌های دشوار باله را پشت سر گذاشت. این فیلم در جشنواره ونیز یکی از نامزدهای جایزه شیر طلایی بود و میلا یس جایزه مارچلو ماسترویانی جشنواره را به‌دست‌آورد. فیلم قوی سیاه جمعا نامزد 259 جایزهٔ مختلف از جشنواره‌های متفاوت شده و 94 جایزه دیگر در جشنواره‌ای مختلف را به خود اختصاص داده است.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم “قوی سیاه”:

دانلود زیرنویس فارسی فیلم Black Swan  یک رقصنده پس از آنکه بعنوانِ رقصنده‌ی رهبر در نمایش چایکوفسکی انتخاب می‌شود، تلاش می‌کند تا سلامت عقل و روانش را از دست ندهد.

دانلود زیرنویس سریال breaking bad