دانلود زیرنویس فارسی فیلم Biutiful 2010

تاریخ اکران : 2010 دسته بندی : فیلم ژانر: درام عاشقانه
1,078 بازدید
دانلود زیرنویس Biutiful
  • نام فیلم: Biutiful مدت زمان: 2h 28min
  • زبان: Spanish کشور سازنده : Mexico
  • کارگردان : Alejandro G. Iñárritu نویسنده: Alejandro G. Iñárritu, Nicolás Giacobone, Armando Bo
  • بازیگران: Javier Bardem, Maricel Álvarez, Hanaa Bouchaib
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.5
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

اوکسبال، پدر مجرد دو فرزند، زند خود را در هرج و مرج می بیند، زیرا مجبور می شود برای فرار از گرمای جنایت در بارسلونا زیرزمینی، به زند خود دست و پنجه نرم کند تا از عشق به مادر مطلقه، شیدایی افسرده و بدسرپرست خود جدا شود. کودکان و برای به دست آوردن بینش معنوی در زند خود را به عنوان او به سرطان ترمینال تشخیص داده شده است.

Uxbal, single father of two children, finds his life in chaos as he is forced to deal with his life in order to escape the heat of crime in underground Barcelona, to break with the love for the divorced, manic depressive, abusive mother of his children and to regain spiritual insight in his life as he is diagnosed with terminal cancer.

3424

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Biutiful 2010

دانلود زیرنویس فیلم Biutiful Biutiful یک فیلم درام روان‌شناختی محصول سال ۲۰۱۰ به کارگردانی، تهیه‌کنند و نویسند مشترک الخاندرو گونزالس ایناریتو و با بازی خاویر باردم است. این فیلم اولین فیلم بلند گونزالس ایناریتو پس از بابل (2006) و چهارمین فیلم کلی او و اولین فیلم او به زبان مادری اسپانیایی او از زمان اولین فیلم Amores perros (2000) بود.

عنوان Biutiful به املای آوایی در اسپانیایی کلمه انگلیسی زیبا اشاره دارد.

اوکسبال با دو فرزند خردسالش، آنا و متئو، در یک آپارتمان فرسوده در بارسلونا زند می کند. او از مادرشان مارامبرا که زنی است که از اعتیاد به الکل و اختلال دوقطبی رنج می برد و به عنوان یک کار می کند، جدا می شود. اوکسبال که یتیم بزرگ شده است، هیچ خانواده ای جز برادر ثروتمندترش تیتو ندارد که در تجارت ساختمانی کار می کند (و گاهی اوقات از خدمات Marambra درخواست می کند). Uxbal با تهیه کار برای مهاجران غیرقانونی امرار معاش می کند، گروهی از چینی ها که کالاهای جعلی طراحی می کنند و گروهی از فروشندگان خیابانی آفریقایی آن را می فروشند. او یک رسانه روانی برای مردگان است و گاهی اوقات برای انتقال پیام‌های متوفی در بیداری و تشییع جنازه پول می‌ رد. وقتی تشخیص داده می شود که سرطان پروستات قطعی دارد و تنها چند ماه دیگر برای او باقی می ماند، دنیای او به تدریج از هم می پاشد.

اوکسبال در ابتدا شیمی درمانی را آغاز می کند، اما بعداً به توصیه دوست و شفا دهنده جایگزین خود بی، درمان را به پایان می رساند. او همچنین دو سنگ سیاه به او می دهد که از او می خواهد قبل از مرگ به فرزندانش بدهد. این گروه آفریقایی با وجود پرداخت منظم رشوه توسط یوکسبال، به دلیل خرید و فروش مواد مخدر به طرز وحشیانه ای توسط پلیس دست ر می شوند. هنگامی که یکی از آنها به سنگال بازگردانده می شود، اکسبال به همسرش ایگه و پسر نوزادش اتاقی در آپارتمانش پیشنهاد می دهد. در همین حال، تلاش برای آشتی با مارامبرا زمانی که آکسبال متوجه می شود که نمی توان به او برای مراقبت از فرزندانشان اعتماد کرد، شکست می خورد. از آنجایی که چینی ها بیکار هستند، تیتو معامله ای را برای استخدام آنها در یک سایت ساخت و ساز انجام می دهد. با این حال، تقریباً همه آنها در شب در اثر مسمومیت با مونوکسید کربن می میرند، زیرا بخاری های گازی ارزانی که Uxbal برای کمک به آنها خریداری کرده بود، ایمن نبودند. تلاش یک قاچاقچی انسان برای انداختن اجساد به دریا زمانی که اندکی پس از آن در ساحل ریخته می‌شوند با شکست مواجه می‌شود و باعث ایجاد حس رسانه‌ای می‌شود.

از آنجایی که سلامتی Uxbal همچنان رو به وخامت است، او دچار گناه می شود که او مسئول اخراج سنگالی ها و مرگ چینی ها است. با نزدیک شدن به مرگش، او متوجه می شود که پس از رفتن آنا و متئو، کسی نیست که از او مراقبت کند. او باقی مانده پس انداز خود را به Ige می سپارد و از او می خواهد که پس از مرگش در کنار بچه ها بماند. او درخواست او را می پذیرد اما بعداً تصمیم می رد از این پول برای بازگشت به آفریقا استفاده کند. در آپارتمان، Uxbal شبح ایگه را پشت در حمام می بیند و صدای او را می شنود که می گوید بازگشته است. اوکسبال در کنار آنا دراز می کشد و پس از اینکه انگشتر الماسی را که پدرش زمانی به مادرش داده بود به او داد، می میرد. در یک منظره ز انی برفی، او با پدرش، که قبل از تولد اوکسبال، اندکی پس از فرار از اسپانیای فرانکوئیستی به مکزیک مرده بود، ملاقات می کند.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Biutiful

این فیلم در سال 2011 نامزد دو جایزه اسکار شد: بهترین زبان خارجی و بهترین بازیگر مرد برای خاویر باردم. نامزدی او اولین اجرای کاملاً اسپانیایی زبان بود که نامزد این جایزه شد. باردم زیرنویس فارسی Biutiful 2010 همچنین برای بازی در این فیلم جایزه بهترین بازیگر مرد را در جشنواره کن دریافت کرد.
دانلود زیرنویس سریال breaking bad