دانلود زیرنویس فارسی فیلم Bewakoofiyaan 2014

تاریخ اکران : 2014 دسته بندی : فیلم ژانر: درام عاشقانه کمدی
307 بازدید
دانلود زیرنویس Bewakoofiyaan 2014
  • نام فیلم: بوالهویا مدت زمان: 1 ساعت 59 دقیقه
  • زبان: خیر کشور سازنده : هندوستان
  • کارگردان : Nupur Asthana نویسنده: Habib Faisal
  • بازیگران: Ayushmann Khurrana, Sonam Kapoor, Rishi Kapoor
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 5.5 با 4371 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

Bewakoofiyaan هنگام اعتصاب رکود و عدم وجود تست پول ، یک کمدی زندگی است.آیا زندگی در عشق و هوای تازه واقعاً امکان پذیر است؟

Bewakoofiyaan is a slice-of life comedy when recession strikes and the lack of money tests love. Is living on love and fresh air really possible?

30222

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Bewakoofiyaan 2014

دانلود زیرنویس فیلم Bewakoofiyaan Bewakoofiyaan (ترجمه. احمق ها) یک فیلم کمدی عاشقانه به زبان هندی در سال 2014 به کارگردانی نوپور آستانا است که توسط حبیب فیصل نوشته شده و توسط آدیتا چوپرا در زیر پرچم فیلم های یاش راج تهیه شده است.این فیلم ایوشمن خورانا ، سونام کاپور و ریشی کاپور بازی می کند.در 14 مارس 2014 برای بررسی های مختلط منتشر شد و یک شکست تجاری پدیدار شد.

Mohit توسط شرکت خود اخراج شده است.V.K.می رود تأیید کند که آیا Mohit اخراج شده است.هر دو Mohit ، Mayera و دوستش وانمود می کنند که Mohit هنوز کار خود را نگه می دارد.V.K.میهیت سوالات جنایی خود را نشان می دهد و Mohit به V.K.ایده ای برای کار پس از بازنشستگی ، که V.K.خیلی دوست داردMohit برای پیدا کردن شغل جدید به طنز می رود.V.K.سعی می کند بعد از بازنشستگی کار جدیدی پیدا کند.مایرا مخالف آن است.V.K.موهیت را مجبور می کند تا به او کمک کند تا کار خود را انجام دهد و بر خلاف آرزوی مایرا انجام شود.Mohit برای بازگشت پول از همه جا تماس می گیرد.او با مایرا تماس می گیرد و 50،000 پوند به او می دهد.

مایرا به پدرش می گوید که این کافی است ، و Mohit یک سطح ملی زیر 16 مدال آور نقره در کدو است اما هنوز هم در مقابل V.K.او به او می گوید که بدون او خرید سرگرم کننده ای ندارد زیرا هیچ کس برای گفتن “خیلی داغ ، خواا جوآن تره کو” وجود ندارد.V.K.برای مصاحبه با کت و شلوار با چهار جیب آماده می شود ، سپس لباس را تغییر می دهد و برای گرفتن کراوات به آپارتمان Mohit می رود.این زوج به کافی شاپ می روند ، جایی که V.K.به عنوان مدیرعامل شرکت برمی گردد.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Bewakoofiyaan

Mohit Chadha (Ayushmann Khurrana) از مجریان جوان در بازاریابی به مدیر ارشد ارتقا می یابد.او پس از تبلیغ ، با دوست دختر مایرا (سونام کاپور) می رود ، جایی که به او پیشنهاد می کند.در همین حال ، پدر مایرا ، V.K.Sehgal (Rishi Kapoor) ، یک افسر دولتی ، نزدیک به بازنشستگی خود است.V.K.Sehgal عروسی خود را تأیید نمی کند ، زیرا او معتقد است که Mohit قادر به تأمین او و خوشبختی به او نخواهد بود.V.K.به دفتر Mohit می رود و او را به چالش می کشد: اگر او یک آزمایش را پشت سر بگذارد ، می زیرنویس فارسی Bewakoofiyaan 2014 تواند با مایرا ازدواج کند.او هر روز Mohit را به باشگاه فرا می خواند تا اسکواش بازی کند.V.K.به زودی از دفتر خود بازنشسته می شود.

روز بعد ، هنگامی که Mohit از Mayera برای آپارتمان خود پول می خواهد.او آن را ندارد و آنها دعوا دارند.Mohit ماشین خود را می فروشد و پول خود را به مایا می دهد و آنها خراب می شوند.در همان روز ، V.K.با تماس با Mohit و Mayera تماس می گیرد ، زیرا او مصاحبه و حلقه های نامزدی را دریافت کرد.Mohit به V.K.که او بیکار است.Mohit آپارتمان خود را ترک می کند ، مکانی کوچکتر را اجاره می کند و به یک کافه می پیوندد.در همین حال ، مایرا انتقال دبی را می پذیرد.او در مورد برنامه خود برای انتقال به دبی به پدرش می گوید. وقتی او برمی گردد ، به پدرش آپارتمان جدید خود را نشان می دهد و گذرنامه های آنها را بیرون می کشد.او به دفتر قدیمی Mohit می رود و از IMI می پرسد که کجاست.ایمی او را به مدیر گاراژ ماشین می برد ، که آنها را به کافه می برد.V.K.از کافه بازدید می کند و ارزان غذا سفارش می دهد.V.K.به Mohit می گوید که مایرا به دبی می رود.در خانه ، خدمتکارشان ، رادا شروع به گریه می کند.Mohit به خانه آنها می رود و برای Mayera فریاد می زند.V.K.او را سخنرانی می کند ، و Mohit به V.K.که او در حال عدم وجود است.

The Last of Us زیرنویس