دانلود زیرنویس فارسی فیلم Batman Mask of the Phantasm 1993

تاریخ اکران : 1993 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن انیمیشن ماجراجویانه
608 بازدید
دانلود زیرنویس Batman: Mask of the Phantasm 1993
  • نام فیلم: Batman: Mask of the Phantasm مدت زمان: 1 ساعت 16 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Kevin Altieri, Boyd Kirkland, Frank Paur نویسنده: Alan Burnett, Paul Dini, Martin Pasko
  • بازیگران: Kevin Conroy, Dana Delany, Hart Bochner
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.8 با 49933 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

بتمن، جنگجوی جنایتکار اس پوشیده که در آسمان شب در شهر گاتهام می چرخد، به زودی متوجه می شود که هوشیار دیگری در شهر وجود دارد که چهره های برجسته اوباش را از بین می برد. با وجود تیغه داس مانند برای یک دست، صدای مکانیکی و ابری از دود که هر کجا که می رود دنبال این شخصیت می رود، پلیس و مقامات خشم ن صلیبی قاتل را با خود بتمن اشتباه می رند و خواستار محاکمه قهرمان دیرینه شهر می شوند. در همین حین، آندره آ بومونت به شهر باز می گردد. او عشق گمشده بروس وین، پلی بوی میلیاردی است که شخصیت جایگزین بتمن است و بخشی جدایی ناپذیر از تصمیم وین ده سال قبل برای پوشیدن شنل و روپوش بود. اکنون، او به زند او بازگشته است و کمتر از بازگشت دشمن اصلی او، جوکر، که در دیدن نابودی این بیدار جدید، هر کسی که ثابت کند، سهمی دارد، مختل نیست.

Batman, the costumed crime-fighter who prowls the night skies in Gotham City, soon finds there’s another vigilante in town knocking off prominent mob figures. Despite the scythe-like blade for a hand, a mechanical voice and the cloud of smoke that follows the figure wherever it goes, the police and outraged officials mistake the homicidal crusader for Batman himself and demand that the city’s longtime hero be brought to justice. Meanwhile, Andrea Beaumont returns to town. She is the lost love of Bruce Wayne, the billionaire playboy who is Batman’s alter ego, and was an integral part of Wayne’s decision ten years earlier to don the cape and cowl. Now, she is back in his life and is no less a disruption than the return of his old archenemy, The Joker, who has a stake in seeing the annihilation of this new vigilante, whoever it proves to be.

16538

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Batman: Mask of the Phantasm 1993

دانلود زیرنویس فیلم Batman: Mask of the Phantasm Batman: Mask of the Phantasm (همچنین به عنوان Batman: The Animated Movie: Mask of the Phantasm شناخته می شود) یک انیمیشن ابرقهرمانی آمریکایی محصول سال ۱۹۹۳ به کارگردانی اریک رادومسکی و بروس تیم و نویسند آلن برنت، پل دینی، مارتین پاسکو و مایکل ریوز است. . شخصیت بتمن از دی سی کامیکس در آن حضور دارد. این فیلم بر اساس Batman: The Animated Series ساخته شده است و اولین فیلم سینمایی اورجینال تولید شده توسط انیمیشن برادران وارنر، اولین فیلم در دنیای انیمیشن دی سی و تنها فیلمی است که در سینما اکران شده است.

برادران وارنر که در ابتدا برای اکران قیم به ویدئو برنامه ریزی شده بود، Mask of the Phantasm را در سینما اکران کرد و تولید آن را در یک برنامه هشت ماهه فشرده خلاصه کرد. این فیلم اولین فیلم سینمایی تولید شده توسط کمپانی برادران وارنر انیمیشن بود و از طریق بخش سرگرمی خانواد استودیو در 25 دسامبر 1993 منتشر شد و با نقدهای مثبت منتقدان، که انیمیشن سبک، اجراهای صوتی، داستان و موسیقی را تحسین کردند، منتشر شد.

با توجه به تصمیم برای اکران در سینماها در مدت کوتاهی، Mask of the Phantasm در شه شکست خورد. پس از انتشار در رسانه های خان ، از نظر مالی موفق شد. موفقیت آن منجر به دو دنباله قیم به ویدیو شد، Batman & Mr. Freeze: SubZero در سال 1998 و Mystery of the Batwoman در سال 2003. تا زمان انتشار محدود Batman: The Killing Joke در سال 2016، Mask of the Phantasm تنها انیمیشن بود. فیلم بتمن در سینما اکران خواهد شد و همچنین تنها فیلمی است که تا The Lego Batman Movie در سال 2017 اکران کامل را دریافت کرده است.

بروس وین جوان هنگام بازدید از قبر والدینش با آندره آ بومونت ملاقات می کند. آنها در حالی که بروس اولین تلاش خود را برای مبارزه با جرم و جنایت انجام می دهد، رابطه ای را آغاز می کنند. علیرغم موفقیتش در خنثی کردن سرقت ها، او از اینکه متوجه می شود کلاهبرداران از او نمی ترسند، دلسرد می شود. بروس در مورد اینکه آیا به رابطه خود با آندریا متعهد شود یا از شهر گاتهام برای انتقام از والدینش دفاع کند، دچار تعارض می شود، اما در نهایت پیشنهاد ازدواج می دهد. آندریا می پذیرد، فقط به طور مرموزی گاتهام را با پدرش، تاجر کارل بومونت ترک می کند و نامزدی را در نامه ای به نام جان جان به پایان می رساند. بروس با دلشکست ، مانتو بتمن را بر تن می کند.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Batman: Mask of the Phantasm

کوین کانروی، مارک همیل، افرم زیمبالیست جونیور، باب هستینگز و رابرت کوستانزو دوباره نقش‌های خود را از سریال انیمیشنی بازی می‌کنند و دانا دلانی، هارت بوشنر، استیسی زیرنویس فارسی Batman: Mask of the Phantasm 1993 کیچ جونیور، آبه ویگودا، دیک میلر و جان پی رایان به آن‌ها پیوستند. داستان آن بتمن را دنبال می کند که با یک عاشق سابق، آندریا بومونت آشتی می کند و با یک مراقب مرموز روبرو می شود که در حال قتل رؤسای جنایت گاتهام سیتی است. طرح داستان از داستان کمیک Batman: Year Two مایک دبلیو بار الهام گرفته شده است، اما یک آنتاگونیست اصلی به نام Phantasm را به جای درو نشان می دهد، در حالی که عناصری از رمان گرافیکی Batman: Year One را نیز به عاریت گرفته است، که چگونه بروس وین را بازگو می کند. تبدیل به بتمن و اولین تلاش او برای مبارزه با جرم و جنایت شد.
دانلود زیرنویس سریال Peaky Blinders