دانلود زیرنویس فارسی فیلم Barbie A Fairy Secret 2011

تاریخ اکران : 2011 دسته بندی : فیلم ژانر: انیمیشن خانوادگی فانتزی
659 بازدید
دانلود زیرنویس Barbie: A Fairy Secret 2011
  • نام فیلم: باربی: یک راز پری مدت زمان: 1 ساعت 12 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : William Lau نویسنده: Elise Allen
  • بازیگران: Diana Kaarina, Adrian Petriw, Britt Irvin
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 5.8 با 2008 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

برای نجات کن از Passion-Fairy ، پرنسس Graciella ، باربی ، دوستانه شیک و دوستانه او و همبازی خود به پری پر زرق و برق آنجلس براق.آیا قدرت دوستی بیشتر از جادو است؟

To save Ken from the love-smitten passion-fairy, Princess Graciella, Barbie, her stylish fairy-friends, and her co-star travel to the glamorous fairy-city of Gloss Angeles. Is the power of friendship greater than magic?

30686

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Barbie: A Fairy Secret 2011

دانلود زیرنویس فیلم Barbie: A Fairy Secret باربی: یک راز پری یک فیلم فانتزی با محاصره رایانه ای در سال 2011 به کارگردانی ویلیام لاو است و توسط Mattel Entertainment (تحت نام باربی سرگرمی) با Rainmaker Entertainment تهیه شده است.این نخستین بار در تاریخ 15 مارس 2011 به DVD منتشر شد و در تاریخ 17 آوریل 2011 در Nickelodeon نمایش تلویزیونی خود را در Nickelodeon انجام داد. نوزدهمین ورود در سریال فیلم باربی ، این صدای دایانا کارینا را نشان می دهد که نقش خود را به عنوان باربی و آدریان پتریو تکرار می کندبه عنوان کناین طرح دارای یک جهان مشترک با باربی است: یک افسانه مد که باربی باید با دیوانگی خود راکل خود همکاری کند تا کن را از ازدواج با یک شاهزاده خانم پری نجات دهد و برای همیشه در دنیای پری به دام بیفتد.

باربی در پیش نمایش آخرین فیلم خود به همراه دوست پسر بازیگر خود کن ، هنگامی که رقیب و همبازی خود ، راکل ، روی لباس خود قدم می گذارد و آن را پاره می کند.سبک های او ، کری و تیلور ، که مخفیانه جن هستند ، از جادو برای اصلاح آن استفاده می کنند.کریستال ، یک عکاس ، به کری و تیلور سلام می کند و با گرفتن یک تصویر آخر از کن ، برای بازگشت به براق آنجلس می رود.Crystal Princess Graciella عکس هایی را که در این نمایشگاه گرفته است نشان می دهد.او مقداری چای به شاهزاده خانم می دهد که در آن مخفیانه یک معجون عاشقانه را مخلوط کرده است.کریستال سپس به شاهزاده خانم تصویر کن را نشان می دهد و گراسیلا تقریباً فوراً عاشق او می شود.

روز بعد در رستوران ولی ، باربی در مورد حادثه پله ای با راکل مقابله می کند.در طول نمای ، شاهزاده خانم گراسیلا ، کریستال و دو دستیار پری به طور غیر منتظره ای نشان می دهند و کن را ربوده اند.کری و تیلور بالهای خود را جوانه می زنند و سعی می کنند شاهزاده خانم را از گرفتن کن متوقف کنند ، اما پورتال برای براق کردن آنجلس قبل از ورود به آن بسته می شود.سبک گرایان تلاش می کنند تا راکل و باربی را از این واقعیت منصرف کنند که آنها فقط جن ها را دیدند اما سرانجام وجود آنها را قبول می کنند.آنها توضیح می دهند که کن دچار مشکل است زیرا اگر یک انسان با پری ازدواج کند ، انسان باید برای همیشه در براق آنجلس بماند.در همین حال ، در براق آنجلس ، کن و شاهزاده خانم وارد کاخ سلطنتی می شوند ، جایی که آنها با زین ، دوست پسر گراسیلا ملاقات می کنند.زین از علاقه جدید عشق گراسیلا عصبانی است و کن را به سه دوئل متوالی به چالش می کشد.

باربی ، راکل ، و جن ها به یک فروشگاه پوشاک می روند ، جایی که آنها وارد یک مگس پری (یک روش حمل و نقل پری) می شوند ، که آنها را به بالای برج ایفل در پاریس سوق می دهد.جن ها فاش می کنند که لیلیانا روکسل ، منتقد مشهور مد جهانی ، قدیمی ترین و خردمندترین پری است که روی زمین زندگی می کند.پس از ورود به خانه لیلیانا ، او به آنها اطلاع می دهد که پرنسس گراسیلا تحت یک طلسم معجون عاشقانه قرار دارد.او به باربی پادزهر می دهد که اگر باران بر او باران شود ، شاهزاده خانم را به حالت عادی برگرداند.همچنین مشخص شده است که تیلور و کری به دلیل دلایل شخصی قبلاً از براق آنجلس تبعید شدند.دختران سپس پورتال لیلیانا را برای ادامه سفر خود می گیرند.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Barbie: A Fairy Secret

“برای باربی یک راز پری آماده شوید ، یک ماجراجویی شگفت انگیز با باربی ، جایی که او کشف می کند که پری ها به طور پنهانی در اطراف ما زندگی می کنند! وقتی کن ناگهان توسط گروهی از جن ها دور می شود ، دو دوست سبک مد باربی فاش می کنند که آنها واقعاً جن هستند و آنکن به دنیای پری راز جادویی نه چندان دور منتقل شده است! باربی و رقیبش راکل با دوستان زیرنویس فارسی Barbie: A Fairy Secret 2011 پری در یک سفر پر از اکشن سوار می شوند تا او را برگردانند. در طول راه آنها باید به هم بچسبند و یاد بگیرند که جادوی واقعی دروغ می گویدنه فقط در خود دنیای پری ، بلکه در قدرت دوستی. ”
The Last of Us زیرنویس