دانلود زیرنویس فارسی فیلم Barbed Wire Dolls 1976

تاریخ اکران : پیش از ۱۹۹۳ دسته بندی : فیلم ژانر: ترسناک جنایی درام
1,690 بازدید
  • نام فیلم: عروسک های سیم خاردار مدت زمان: 1 ساعت 30 دقیقه
  • زبان: فرانسوی کشور سازنده : سوئیس
  • کارگردان : Jesús Franco نویسنده: Connie Grau, Christine Lembach, Jesús Franco
  • بازیگران: Lina Romay, Paul Muller, Monica Swinn
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 4.5 با 1276 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

داستان زندان زنان، با لینا رومی در نقش ماریا که پس از کشتن پدرش زندانی می شود، با بازی جس فرانکو کارگردان، که تلاش می کند به او تجاوز کند. نگهبانان ، شکنجه، برهن ، رابطه ، جنون و توطئه فرمول را کامل می کنند.

Women’s prison tale, with Lina Romay as Maria who is jailed after killing her father, played by director Jess Franco, who tries to rape her. Lesbian wardens, torture, nudity, s.., insanity and conspiracy round out the formula.

16380

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Barbed Wire Dolls 1976

دانلود زیرنویس فیلم Barbed Wire Dolls Frauengefängnis (که در ایالات متحده با عنوان عروسک های سیم خاردار و در بریتانیا با عنوان زنان در قفس اکران شد) یک فیلم ترسناک سوئیسی به کارگردانی خسوس فرانکو است که در سال ۱۹۷۵ منتشر شد. این بخشی از چرخه فیلم های خشونت آمیز استثمار زنان در زندان است که در دهه 1970 و اوایل دهه 1980 رونق گرفت.

زندان زنان که در جزیره ای منزوی واقع شده است توسط مردی که خود را به عنوان یک پزشک جانشین کارلوس کاستا می کند اداره می شود. در واقع، او قاتلی است که دکتر واقعی به همین نام را که نامش را پس از آن برگزیده بود، به قتل رساند. یک زن گرا که تنها با نام The Wardress شناخته می شود، به او کمک می کند و با مشت آهنین زندان را تنظیم می کند. Wardress جلدهای نازی مانند تاریخ رایش سوم آ رت اسپیر را به عنوان مطالعه اوقات فراغت می خواند. او در برخی صحنه ها زیر یک پیراهن سفید، چکمه و شورت تنگ می پوشد. در صحنه های دیگر او یک تاپ پارچه ای مشکی شفاف به تن دارد.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Barbed Wire Dolls

هنگامی که در ابتدا در سال 1976 برای اکران ارائه شد، هیئت طبقه بندی فیلم بریتانیا آن را زیرنویس فارسی Barbed Wire Dolls 1976 رد کرد. این تنها سال بعد پس از کاهش گسترده تصویب شد.

محصول سوئیس-آلمان غربی به کارگردانی ژسوس فرانکو، یک داستان زندان زنان است، با لینا رومی در نقش ماریا که پس از کشتن پدرش زندانی می شود، کارگردانی که ژسوس فرانکو با بازی ژسوس فرانکو، تلاش می کند به او تجاوز کند. نگهبانان ، شکنجه، برهن ، رابطه ، جنون، توطئه و چرخش بدی که فرمول را به پایان می رساند.

با توجه به عملی که زندانیان را در انزوا قرار می دهند و آنها را شکنجه می کنند (مثلاً از طریق زنجیر به دیواری دور از دسترس غذا، یا گذاشتن آنها روی سیمی که در آن شوک الکتریکی دریافت می کنند)، چندین زندانی در گذشته مرده اند مقامات فعلی مسئول زندان با ادعای مرگ این زندانیان بر اثر نارسایی ق ی، این موضوع را کتمان کرده اند. اما آنها به نقطه‌ای می‌رسند که «نارسایی‌های ق ی» دیگر برای مقامات سرزمین اصلی مشکوک به نظر می‌رسد.

دانلود زیرنویس سریال Better Call Soul