دانلود زیرنویس فارسی فیلم Backtrace 2018

تاریخ اکران : 2018 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن جنایی درام
198 بازدید
دانلود زیرنویس Backtrace 2018
  • نام فیلم: مسیر مدت زمان: 1 ساعت 32 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Brian A. Miller نویسنده: Mike Maples
  • بازیگران: Ryan Guzman, Sylvester Stallone, Meadow Williams
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 3.8 با 4821 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

دزد زنده مانده از یک سرقت شدید از یک تسهیلات با امنیت بالا از یک مرکز امنیتی بالا پراکنده شده و یک داروی آزمایشی را اجرا می کند.

The lone surviving thief of a violent bank robbery is sprung from a high security facility and administered an experimental drug.

30144

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Backtrace 2018

دانلود زیرنویس فیلم Backtrace Backtrace یک فیلم جرم اکشن در سال 2018 به کارگردانی برایان A. میلر و بازیگران سیلوستر استالونه ، متیو مودین و رایان گوزمن است.این فیلم به صورت فیلم بر روی تقاضا و اکران تئاتر محدود توسط Lionsgate Premiere در 14 دسامبر 2018 در ایالات متحده اکران شد.

میلر این پروژه را به عنوان یک رمز و راز جرم به سبک Whodunit توصیف کرد.این فیلمساز تجربیات خود را با بازیگران با ستایش زیاد توصیف کرد و با توجه به تصادفی مادام العمر خود از سیلوستر استالونه.میلر اظهار داشت که تجربیات استالونه در فیلم سازی فیلم را تقویت کرده و استالونه را به عنوان یک Auteur طبقه بندی می کند.علاوه بر این ، این فیلمساز که اگرچه عمل نهایی یک طرح پیچیده است ، سرنخ ها و نکات در طول فیلم پراکنده است ، که برای مشاهده مکرر از مخاطبان در نظر گرفته شده است.این فیلمنامه قبل از تولید ، چندین بازنویسی را انجام داد و تغییرات عمده طرح را تغییر داد.در حالی که مک دونالد ، گوزمن و اگلزفیلد بلافاصله پس از دریافت کلمه ای که استالونه به کار خود در این فیلم امضا کرده بود ، به تولید پیوستند.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Backtrace

پس از متحمل شدن آسیب مغزی از یک هیست بانکی اشتباه ، مک دونالد (متیو مودین) فراموشی ایجاد می کند و در بخش روانپزشکی زندان قرار می گیرد.پس از هفتمین سال ارزیابی خود ، وی توسط یک زندانی و یک پزشک بخش (رایان گوزمن و میدو ویلیامز) مجبور به بیرون آمدن از زیرنویس فارسی Backtrace 2018 زندان شد و با سرم تزریق کرد که او را مجبور می کند زندگی خود را فراموش کند.مک دونالد اکنون باید یک کارآگاه محلی (سیلوستر استالونه) ، یک عامل سختگیر شده FBI (کریستوفر مک دونالد) و عوارض جانبی خطرناک مواد مخدر را به منظور بازیابی پول دزدیده شده در هنگام مقابله با گذشته خود ، از بین ببرد.

Backtrace به طور رسمی در نوامبر 2018 اعلام شد ، با بازی در سیلوستر استالونه ، متیو مودین و رایان گوزمن.برایان A. میلر به عنوان کارگردان خدمت کرده است ، با یک فیلمنامه نوشته شده توسط مایک مپلز ، این داستان به عنوان یک تریلر جرم اکشن درگیر استالونه Det است.سایکس سارقان محكوم روانی در حال فرار.

این فیلم در ساوانا ، جورجیا فیلمبرداری شد و 12 روز به طول انجامید.تولید الگوهای آب و هوایی غیر منتظره متنوع را تحمل کرد ، اما به سرعت عکاسی اصلی را تکمیل کرد.

The Last of Us زیرنویس