دانلود زیرنویس فارسی فیلم Back to the Future Part III 1990

تاریخ اکران : پیش از ۱۹۹۳ دسته بندی : فیلم ژانر: علمی تخیلی کمدی ماجراجویانه وسترن
552 بازدید
دانلود زیرنویس Back to the Future Part III
  • نام فیلم: Back to the Future Part III مدت زمان: 1 ساعت 58 دقیقهs
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Robert Zemeckis نویسنده: Robert Zemeckis, Bob Gale
  • بازیگران: Michael J. Fox, Christopher Lloyd, Mary Steenburgen, Thomas F. Wilson
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.4
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

مارتی مک فلای که در سال 1955 سرگردان شد، از دوستش، دکتر امت براون، متن نوشتاری دریافت کرد که ماشین زمان دلور را کجا می توان پیدا کرد. با این حال، یک کشف ناگوار باعث می شود مارتی به کمک دوستش برود. مارتی با استفاده از ماشین زمان به غرب قدیم سفر می کند، جایی که دوستش با گروهی از اراذل و اوباش در ر شده و عاشق یک معلم مدرسه محلی شده است. با استفاده از فناوری آن زمان، مارتی و امت آخرین فرصتی را برای فرستادن آن دو به آینده ابداع کردند.

Stranded in 1955, Marty McFly receives written word from his friend, Doctor Emmett Brown, as to where can be found the DeLorean time machine. However, an unfortunate discovery prompts Marty to go to his friend’s aid. Using the time machine, Marty travels to the old west where his friend has run afoul of a gang of thugs and has fallen in love with a local schoolteacher. Using the technology from the time, Marty and Emmett devise one last chance to send the two of them back to the future.

3510

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Back to the Future Part III 1990

دانلود زیرنویس فیلم Back to the Future Part III بازگشت به آینده قسمت سوم یک فیلم علمی تخیلی وسترن حماسی ماجراجویی آمریکایی محصول سال ۱۹۹۰ است. این سومین و آخرین قسمت از سه گانه بازگشت به آینده است. کارگردانی این فیلم را رابرت زمکیس برعهده داشت و مایکل جی فاکس، کریستوفر لوید، مری استینبرگن، توماس اف ویلسون و لی تامپسون در آن ایفای نقش کردند. فیلم بلافاصله پس از بازگشت به آینده قسمت دوم (1989) ادامه می یابد. مارتی مک فلای (فاکس) در حالی که در سال 1955 در جریان ماجراجویی های خود در سفر در زمان ر افتاده بود، متوجه می شود که دوستش دکتر امت “داک” براون (لوید) که در سال 1885 به دام افتاده بود، توسط بافورد “سگ دیوانه” تانن (ویلسون)، بزرگ بیف کشته شد. پدر بزرگ. مارتی برای نجات داک به سال 1885 سفر می کند و بار دیگر به سال 1985 باز می گردد، اما وقتی داک عاشق کلارا کلایتون (استینبرگن) می شود، اوضاع پیچیده می شود.

در 12 نوامبر 1955، لحظاتی پس از مشاهده ناپدید شدن دکتر امت براون در DeLorean، مارتی متوجه شد که او به سال 1885 منتقل شده است. مارتی و Doc 1955 نامه 1885 Doc را دریافت کرده اند و از اطلاعات آن برای پیدا کردن و تعمیر DeLorean استفاده می کنند. می تواند به سال 1985 برگردد. اگرچه نامه داک بیانگر تمایل او برای ماندن در غرب قدیم است، مارتی سنگ قبری با نام داک را پیدا کرده و از آن عکس می رد که تاریخ آن شش روز پس از نامه است. کتیبه بیان می کند که داک توسط پدربزرگ بیف تانن، بفورد «سگ دیوانه» تانن، از پشت به بیش از هشتاد دلار شلیک شده است.

مارتی برای نجات داک به 2 سپتامبر 1885 سفر می کند و در میان تعقیب سواره نظام بومیان آمریکایی می رسد. وقتی خط سوخت DeLorean پاره می شود، مارتی ماشین را در یک غار پنهان می کند تا توسط یک خرس تعقیب شود و او را ناک اوت کند. او که توسط سیموس و م مک فلای پدربزرگ و مادربزرگ ایرلندی اش پیدا شد، شب را در مزرعه آنها می گذراند. صبح روز بعد، او به دره هیل می رسد و با نام عار “کلینت ایستوود” با بافورد و گروهش به مبارزه می پردازد. بافورد تلاش می کند مارتی را لینچ کند، اما داک او را نجات می دهد. دکتر پس از دیدن عکس موافقت می کند که سال 1885 را ترک کند، اما بدون بنزین، DeLorean نمی تواند به 88 مایل در ساعت برسد.

داک پیشنهاد می کند از یک لوکوموتیو بخار برای هل دادن DeLorean به سرعت مورد نیاز برای بازگشت به سال 1985 استفاده شود. در حالی که او و مارتی یک خار راه آهن را بررسی می کنند، آنها یک واگن فراری با اسب را مشاهده می کنند. داک کلارا کلایتون را نجات می دهد و از مرگ او در ج زمانی اصلی جلو ری می کند. آنها به سرعت عاشق می شوند. در یک جشنواره شهر، بافورد سعی می کند به داک شلیک کند، اما مارتی او را ناکام می کند. بوفورد سپس مارتی را در دو روز به چالش می کشد. مارتی عصبانی می پذیرد. داک به مارتی هشدار می دهد که با نام بردن از تحریک شدن خودداری کند و اجازه می دهد که مارتی در آینده دچار سانحه رانند شود. نام داک در عکس پاک شده است اما تاریخ و سنگ قبر باقی مانده است.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Back to the Future Part III

بازگشت به آینده قسمت سوم در کالیفرنیا و آریزونا فیلمبرداری شد و با بودجه 40 میلیون دلاری پشت سر هم با قسمت دوم تولید شد. قسمت سوم در 25 می 1990 در ایالات متحده اکران شد، شش ماه پس از قسمت قبلی، و در طول اکران اولیه خود 244 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت و ششمین فیلم پرفروش سال 1990 شد. این فیلم با واکنش مثبت منتقدان مواجه شد. ، که آن را به عنوان یک پیشرفت نسبت زیرنویس فارسی Back to the Future Part III 1990 به نسخه قبلی خود یاد کرد.

داک برای خداحافظی کلارا از راه می رسد، اما او او را طرد می کند و داستان او را در مورد آینده بودن باور نمی کند. او ناامید به سالن می رود و بعد از یک شات بیهوش می شود. صبح، بافورد از راه می رسد و مارتی را صدا می کند که عکس را مشاهده می کند و می بیند که “کلینت ایستوود” روی سنگ قبر ظاهر می شود، بنابراین او از دوئل بافورد خودداری می کند. داک زنده می‌شود و سعی می‌کند با مارتی فرار کند، اما گروه بافورد، مارتی را مجبور به دوئل می‌کند. مارتی بوفورد را فریب می‌دهد و فکر می‌کند که او به طرز مرگباری به او شلیک کرده، سپس او را در یک واگن کود می‌کوبد. بوفورد به دلیل سرقت قبلی دست ر می شود.

دانلود زیرنویس فارسی سریال Squid Game