دانلود زیرنویس فارسی فیلم Ashes of Time 1994

تاریخ اکران : 1994 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن درام
444 بازدید
دانلود زیرنویس Ashes of Time 1994
  • نام فیلم: خاکستر زمان مدت زمان: 1 ساعت 40 دقیقه
  • زبان: ماندارین کشور سازنده : هنگ کنگ
  • کارگردان : Kar-Wai Wong نویسنده: Louis Cha, Kar-Wai Wong
  • بازیگران: Brigitte Lin, Maggie Cheung, Leslie Cheung
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7 با 15675 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

یک مرد ضربه شکسته به سمت بیابان حرکت می کند و در آنجا شمشیربازان ماهر را پیدا می کند تا قتل های قرارداد خود را انجام دهد.

A broken-hearted hit man moves to the desert where he finds skilled swordsmen to carry out his contract killings.

27318

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Ashes of Time 1994

دانلود زیرنویس فیلم Ashes of Time Ashes of Time (چینی: 東邪 西毒 西毒) یک فیلم هنگ کنگ در سال 1994 است که توسط وونگ کار وای به کارگردانی و کارگردانی ساخته شده است و با الهام از شخصیت های رمان جین یونگ “افسانه قهرمانان کاندور”.

در دهه 1960 ، King Hu’s Come Brink With Me (Da Zui Xia) وو شیا پیانی را به سطح هنری برتر آورد.وونگ در فرهنگ وو شیا غوطه ور شد.در سال 1972 ، Way of the Dragon (Meng Long Guo Jiang) ، فیلم به کارگردانی بروس لی ، فرهنگ جیانگ هو را به مرحله جهانی ترغیب کرد.در اواسط سال 1990 ، وو Xia Pian وارد مرحله جدیدی شد.وونگ شخصیت های “مدرسه جدید” وو شیا نویسنده رمان جین یونگ ، Legend of the Condor Heroes را انتخاب می کند و یک داستان بی سابقه وو شیا ایجاد می کند.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Ashes of Time

داستان این فیلم پیش نمایش رمان “افسانه قهرمانان Condor” است زیرا شخصیت های قدیمی تر در جوانی تصور می کند.این تمرکز بر آنتاگونیست اصلی (اویانگ فنگ) است و ضمن حفظ خصوصیات ناامیدکننده خود ، او را زیرنویس فارسی Ashes of Time 1994 به یک شخصیت اصلی تبدیل می کند.فنگ ، معروف به زهر غربی ، با سایر استادان قدرتمند Wuxia از مسیرها عبور می کند.پشت پرده های آنها با آزادی عالی به تصویر کشیده شده و گاهی اوقات معنای مورد نظر را از رمان کاملاً واژگون می کند.

در طول تولید طولانی مدت فیلم ، وونگ یک تقلید از همان رمان را با همان بازیگران با عنوان قهرمانان تیراندازی عقاب تولید کرد.

از آنجا که این موفقیت محدود باکس آفیس را به دست آورد ، Asles Ashes of Time بین ایده های مدرن دیستوپی که به یک فیلم Wuxia تحمیل شده اند ، منتقدان را به سمت آن را به عنوان یکی از آثار کم ارزش وونگ کار وای معرفی کرده اند.

wednesday زیرنویس