دانلود زیرنویس فارسی فیلم Arsene Lupin 2004

تاریخ اکران : 2004 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن جنایی ماجراجویانه
452 بازدید
دانلود زیرنویس Arsène Lupin 2004
  • نام فیلم: آرسن لوپین مدت زمان: 2 ساعت 5 دقیقه
  • زبان: فرانسوی کشور سازنده : فرانسه
  • کارگردان : Jean-Paul Salomé نویسنده: Jean-Paul Salomé, Laurent Vachaud, Maurice Leblanc
  • بازیگران: Romain Duris, Kristin Scott Thomas, Pascal Greggory
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 5.4 با 7251 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

همانطور که دزد جسورانه آرسن لوپین (رومین دوریس) خانه های پاریسی های ثروتمند را غارت می کند ، پلیس ، با سلاح مخفی در زرادخانه خود ، سعی در بیرون راندن او را دارد.

As the daring thief Arsène Lupin (Romain Duris) ransacks the homes of wealthy Parisians, the Police, with a secret weapon in their arsenal, attempt to ferret him out.

29934

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Arsène Lupin 2004

دانلود زیرنویس فیلم Arsène Lupin Arsène Lupine یک فیلم جرم ماجراجویی فرانسوی در سال 2004 به کارگردانی ژان پاول سالومه است که بر اساس سری محبوب رمان های جرم و جنایت ساخته شده توسط موریس لوبلانک ساخته شده است.این فیلم یک تولید بین المللی فرانسه ، اسپانیا ، ایتالیا و انگلستان ، این فیلم رومین دوریس ، کریستین اسکات توماس و پاسکال گرگوری را بازی می کند.

لیزا نسلسون از انواع ، فیلم را لقب داد ، “یک دوره کاملاً سرگرم کننده که با فتنه در حال ترکیدن است”.امپراتوری فیلم 3 از پنج ستاره را به انتقاد از عملکرد دوریس اهدا کرد ، اما از عملکرد و جلوه های ویژه تعریف کرد.صفحه نمایش روزانه از مقادیر تولید ستایش می کرد ، اما قطعه را نامشخص دانست.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Arsène Lupin

این فیلم به دنبال دزد آرسن لوپین از یک پسر کوچک ، از طریق مرگ پدرش و سالهای بزرگسالی او هنگام ملاقات با زن عجیب و غریب ، خوزهفین ، که به نظر می رسد جاودانه است و از یک داروی خواب آور برای برداشتن مردم به خواست خود استفاده می کند.اخلاق آرسن این است که از کلاهبرداران ثروتمند و شایسته سرقت شود.در این فیلم او علیه دو حزب ، زیرنویس فارسی Arsène Lupin 2004 یک جامعه مخفی و خوزهفین ، که قصد جمع آوری سه صلیب را دارند که راز یک گنج گمشده را که حاوی اسرار مربوط به مهدی است ، نشان می دهد.

این فیلم عناصر بسیاری از داستانهای LeBlanc را اقتباس می کند ، از جمله دستگیری آرسن لوپین (کشتی گالا که لوپین بزرگسالان را معرفی می کند) ، گردنبند ملکه (کودکی لوپین) ، شرلوک هولمز خیلی دیر وارد می شود ، سوزن توخالی (که گنجینه ای را فراهم می کند.یکی از مؤلفه های اصلی طرح) ، 813 ، و کنسول Cagliostro (که یکی از آنتاگونیست های مکرر لوپین را به همراه آورد).

The Last of Us زیرنویس