دانلود زیرنویس فارسی فیلم Apollo 13 1995

تاریخ اکران : 1995 دسته بندی : فیلم ژانر: تاریخی درام ماجراجویانه
944 بازدید
دانلود زیرنویس Apollo 13
  • نام فیلم: Apollo 13 مدت زمان: 2 ساعت 20 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Ron Howard نویسنده: Jim Lovell, Jeffrey Kluger, William Broyles Jr.
  • بازیگران: Tom Hanks, Bill Paxton, Kevin Bacon
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.6
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

بر اساس داستان واقعی سیزدهمین ماموریت بدبخت آپولو به مقصد ماه. فضانوردان Lovell، Haise و Swigert قرار بود با آپولو 14 پرواز کنند، اما به 13 افزایش یافتند. در سال 1970 است، و ایالات متحده قبلاً به هدف فرود روی ماه خود رسیده است، بنابراین علاقه چندانی به این پرواز “روتین” وجود ندارد. همه چیز بسیار اشتباه پیش می رود و چشم انداز بازگشت ایمن از بین می رود.

Based on the true story of the ill-fated 13th Apollo mission bound for the moon. Astronauts Lovell, Haise and Swigert were scheduled to fly Apollo 14, but are moved up to 13. It’s 1970, and The US has already achieved their lunar landing goal, so there’s little interest in this “routine” flight.. until that is, things go very wrong, and prospects of a safe return fade.

3591

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Apollo 13 1995

دانلود زیرنویس فیلم Apollo 13 آپولو 13 یک فیلم ند فضایی آمریکایی محصول سال 1995 به کارگردانی ران هاوارد و با بازی تام هنکس، کوین بیکن، بیل پکستون، اد هریس و گری سینیس است. فیلمنامه توسط ویلیام بروی جونیور و آل رینرت ماموریت ناقص آپولو 13 قمری در سال 1970 را نمایش می دهد و اقتباسی از کتاب سال 1994 ماه گمشده: سفر خطرناک آپولو 13 توسط فضانورد جیم لاول و جفری کلاگر است. این فیلم فضانوردان لاول، جک سویگرت و فرد هیز را در سفینه آپولو 13 برای پنجمین ماموریت خدمه آمریکا به ماه، که قرار بود سومین ماموریتی باشد که فرود می آید، به تصویر می کشد. در مسیر، یک انفجار در هواپیما، فضاپیمای آنها را از تامین اکسیژن و نیروی الکتریکی خود محروم می‌کند، که کنترل‌کننده‌های پرواز ناسا را ​​مجبور می‌کند تا فرود روی ماه را متوقف کنند و ماموریت را به مبارزه برای رساندن این سه مرد به خانه تبدیل می‌کند.

آپولو 13 که در 30 ژوئن 1995 در سینماهای ایالات متحده اکران شد، مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و نامزد 9 جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم (برنده بهترین تدوین و بهترین صدا) شد. در مجموع، این فیلم در طول اکران خود بیش از 355 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت.

سه ماه بعد، در حالی که لاول یک تور VIP از ساختمان مونتاژ وسایل نقلیه ناسا برگزار می کند، رئیس او دکه اسلایتون به او اطلاع می دهد که به دلیل مشکلاتی که با خدمه آلن شپرد دارد، خدمه او به جای 14 نفر با آپولو 13 پرواز خواهند کرد. لاول، کن متینگلی و فرد هیز قطار. برای ماموریت جدیدشان چند روز قبل از پرتاب، متینگلی در معرض سرخک آلمانی قرار می رد و جراح پرواز خواستار جایگزینی او با پشتیبان متینگلی، جک سویگرت می شود. لاول در برابر متلاشی کردن تیمش مقاومت می کند، اما وقتی اسلایتون تهدید می کند که خدمه خود را به ماموریت بعدی خواهد برد، تسلیم می شود. مریلین با نزدیک شدن به تاریخ پرتاب، در مورد کشته شدن همسرش در فضا کابوس می بیند، اما شب قبل از پرتاب به مرکز فضایی کندی می رود تا او را بدرقه کند.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Apollo 13

هوارد تمام تلاش خود را کرد تا فیلمی از لحاظ فنی دقیق بسازد، و زیرنویس فارسی Apollo 13 1995 از کمک ناسا در آموزش فضانوردان و کنترل پرواز برای بازیگران خود استفاده کرد و اجازه فیلمبرداری صحنه هایی را در هواپیمای گرانش کاهش یافته برای به تصویر کشیدن واقعی بی وزنی تجربه شده توسط فضانوردان در فضا گرفت.

در 20 ژوئیه 1969، فضانورد جیم لاول میزبان یک مهمانی خان است که در آن مهمانان اولین گام های انسانی نیل آر رانگ را که از طریق تلویزیون روی ماه پخش می شود، تماشا می کنند. پس از آن، لاول، که در دسامبر 1968 در آپولو 8 به دور ماه چرخیده بود، به همسرش مرلین می‌گوید که قصد دارد به ماه بازگردد تا روی سطح آن قدم بزند.

در 11 آوریل 1970، Gene Kranz، مدیر پرواز، از مرکز کنترل ماموریت هیوستون برای پرتاب آپولو 13 مجوز می دهد. همانطور که موشک Saturn V از جو عبور می کند، موتور مرحله دوم پیش از موعد قطع می شود، اما سفینه به مدار پارکینگ زمین می رسد. پس از شلیک مرحله سوم برای فرستادن آپولو 13 به ماه، سویگرت مانور را انجام می دهد تا ماژول فرمان Odyssey را به ماژول قمری Aquarius متصل کند و آن را از موشک مصرف شده دور کند.

دانلود زیر نویس فارسی سریال vikings