دانلود زیرنویس فارسی فیلم Another Stakeout 1993

تاریخ اکران : 1993 دسته بندی : فیلم ژانر: جنایی کمدی
305 بازدید
دانلود زیرنویس Another Stakeout 1993
  • نام فیلم: یکی دیگر از سهام مدت زمان: 1 ساعت 48 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : John Badham نویسنده: Jim Kouf
  • بازیگران: Richard Dreyfuss, Emilio Estevez, Rosie O'Donnell
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 5.6 با 14795 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

دو کارآگاه نابالغ به یک دادستان ناحیه مزاحم در زمینه بیرون کشیدن یک خانه دریاچه ای که در آن شاهد یک شاهد محاکمه مافیا است ، پیوستند.

Two immature detectives are joined by a pesky assistant district attorney in staking out a lakeside home where a Mafia trial witness is believed to be heading.

28994

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

نظرات

شاهراه در 23 فوریه 2024 در 2:28 ق.ظ گفته:

پاسخ

قسمت دومش زیرنویس داره قسمت اولش زیرنویس نداره اینجورکارها فقط از ایرانی ها برمیاد

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Another Stakeout 1993

دانلود زیرنویس فیلم Another Stakeout یکی دیگر از سهامداران یک فیلم کمدی اکشن آمریکایی در سال 1993 به کارگردانی جان بادام و با بازی در نقش ریچارد دریفوس ، امیلیو استیوز و روزی اودونل است.این دنباله ای از فیلم 1987 ، Stakeout است.بر خلاف سلف خود ، این فیلم نه یک موفقیت بحرانی و نه یک موفقیت تجاری بود.

بر خلاف سهام قبلی خود ، این بار آنها با جینا گرت (روزی اودونل) دستیار دا و حیوان خانگی او روتوییلر “Archie” همراه هستند ، پوشش آنها شوهر ، همسر و پسر است.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Another Stakeout

لولا دلانو (کتی موریارتی) ، شاهد علیه مافیا تا زمان محاکمه در بیابان پنهان می شود.یک هیتمن با استفاده از کامیون حذف فاضلاب خانه را منفجر می کند تا گاز را در زیر آن پمپ کند.تلاش خشونت آمیز علیه او ، شوهرش ، چند نفر زیرنویس فارسی Another Stakeout 1993 از نگهبانانش را به قتل می رساند و او ناپدید می شود.

کریس لکس (ریچارد دریفوس) و بیل ریمرز (امیلیو استیوز) ، پس از اینکه جزئیات مخفی به اشتباه پیش می رود (مردی که افراد بی خانمان را با اسلحه کریس به قتل می رساند) ، خواسته می شود که در خانه دریاچه ای که اعتقاد دارد لولا اعتقاد دارد ، در آنجا به خانه می رود.بودن.

وقتی کریس به خانه می رسد ، دوست دخترش ماریا (مادلین استو) او را لگد می زند ، زیرا او با او ازدواج نخواهد کرد ، اگرچه هفت سال با هم بوده اند.کریس نمی خواهد ، زیرا خانواده اش بدترین سابقه در ازدواج را از جمله طلاق خود دارند.

The Last of Us زیرنویس