دانلود زیرنویس فارسی فیلم Animal World 2018

تاریخ اکران : 2018 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن علمی تخیلی فانتزی
531 بازدید
دانلود زیرنویس Animal World
  • نام فیلم: Animal World مدت زمان: 2 ساعت 12 دقیقه
  • زبان: Hindi کشور سازنده : China
  • کارگردان : Yan Han نویسنده: Nobuyuki Fukumoto, Yan Han
  • بازیگران: Yifeng Li, Yunhe Yi, Bingkun Cao
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6.5
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

قهرمان ژنگ کائیسی که بدون هیچ هدفی در ر می شود، هیچ کاری به دست نمی آورد و به دلیل قرض گرفتن از دوستان، چندین میلیون بدهی دارد. او برای پرداخت بدهی، سوار کشتی به نام «Destiny» می شود تا به تحریک شخصی در یک مهمانی قمار مرموز شرکت کند. هنگامی که او برنده شد، می توان بدهی هایش را لغو کرد. قاعده بازی بسیار ساده به نظر می رسد. شرکت‌کنندگان باید پوکرهایی را که با «سنگ، کاغذ و قیچی» مشخص شده است، به عنوان وسیله‌ای برای گرفتن علامت ستاره حریف بردارند. با این حال، در مواجهه با گروهی از قماربازان ناامید، می توان از هر نقص کوچکی در بازی استفاده کرد.

Muddling along without any aim, the hero Zheng Kaisi accomplishes nothing and is in debt of several millions because of borrowing money from friends. In order to pay the debt, he boards a ship called “Destiny” to attend a mysterious gambling party at the instigation of someone. Once he wins, his debts can be canceled.The game rule seems very simple. Participants shall take pokers marked with “rock, paper, and scissors” as props for seizing the star sign of the opponent. However, in the face of a group of desperate gamblers, any little flaw can be utilized in the game.

3599

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Animal World 2018

دانلود زیرنویس فیلم Animal World دنیای حیوانات (به چینی: 动物世界؛ پینیین: Dòngwù Shìjiè)، همچنین به عنوان دنیای حیوانات: آقای هیچ‌کس شناخته می‌شود، یک فیلم اکشن و ماجراجویی چینی محصول سال ۲۰۱۸ به نویسند و کارگردانی هان یان و با بازی لی ییفنگ، مایکل داگلاس و ژو دون و است. این فیلم بر اساس مانگای Kaiji اثر نوبویوکی فوکوموتو ساخته شده است. Animal World به طور مشترک توسط Shanghai Ruyi Film Production Co., Ltd., Shanghai Pitaya Film Production Co., Ltd., Tencent Pictures, Jixiang Films, Fire Dragon Guo Pictures, Youth Enlight و Enlight Pictures تولید می شود. این فیلم در 29 ژوئن 2018 در چین به نمایش درآمد. نتفلیکس حقوق دیجیتال جهانی فیلم را به دست آورده است.

اندرسون، صاحب بدهی Kaisi، Kaisi را به کشتی Destiny دعوت می کند، جایی که مسافران از سراسر جهان برای پول با قیچی کاغذ سنگ بازی می کنند. در کشتی به بازیکنان کارت هایی داده می شود که مربوط به سنگ، کاغذ یا قیچی است و سه ستاره که در صورت شکست یا برنده شدن در مسابقات از دست می روند یا به دست می آورند. بازیکنان باید تمام کارت های خود را تمام کنند و حداقل سه ستاره داشته باشند تا برنده شوند و از کشتی خارج شوند. ژانگ جینگ‌ به سراغ کائیسی می‌رود که به آنها پیشنهاد می‌دهد تا همه بازی‌هایشان را با هم ترکیب کنند تا بتوانند از همه کارت‌هایشان استفاده کنند و ستاره‌هایشان را حفظ کنند، اما جینگ‌ به او خیانت می‌کند و او را با یک ستاره رها می‌کند.

کائیسی با لی جون، که او نیز در کشتی حضور دارد، و فتی منگ، بازیکن تک ستاره، تیم می شود. استعداد کائیسی در ریاضیات و احتمالات او را قادر می سازد تا مسابقات مناسب را برای بازی انتخاب کند و به هم تیمی هایش کمک کند. جینگ‌ کایسی را وسوسه می‌کند تا هم‌تیمی‌هایش را رها کند، اما کایسی قبول نمی‌کند و به همه نشان می‌دهد که جینگ‌ کارت‌ها را علامت‌گذاری کرده است. جینگ با یک کارت باقی می ماند و هیچکس جز کایسی حاضر نیست با او بازی کند. کایسی که می‌خواهد با مجبور کردن جینگ‌ به خودش انتقام ب رد، با وجود اینکه به جینگ‌ اجازه می‌دهد کارت‌هایش را تمام کند، با مسابقه موافقت می‌کند. کائیسی تمام ستاره های خود را از دست می دهد و به “اتاق سیاه” منتقل می شود، جایی که منتظر می ماند تا هم تیمی هایش او را نجات دهند.

Kaisi به لیو چینگ یک مرد تغییر یافته باز می گردد. در پایانی، کائیسی متوجه می شود که اندرسون مردی است که پدرش را کشته است.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Animal World

ژنگ کائیسی یک شغل کم درآمد کار می کند و با تکیه بر کمک دوست دختر پرستارش، لیو چینگ، برای پرداخت صورت حساب های پزشکی مادرش تلاش می کند. به دستور دوستش لی جون، کائیسی آپارتمان مادرش را برای یک طرح ملکی رهن می‌کند، اما این کار نتیجه معکوس می‌دهد و کائیسی را با زیرنویس فارسی Animal World 2018 بدهی بزرگ‌تری رها می‌کند.

لی جون و فتی منگ از استراتژی کائیسی پیروی می کنند و ستاره های مورد نیاز خود را به دست می آورند. با این حال، Fatty Meng لی جون را متقاعد می کند که به جای آن ستاره ها را بفروشد تا بتوانند بدهی شخصی خود را پاک کنند. کائیسی موفق می شود با فریب راه خود را از اتاق سیاه بیرون بیاورد و پول بدست آمده توسط هم تیمی های سابق خود را برای آزادی بازیکن دیگری که او نیز مورد خیانت قرار گرفته است، می رد.

دانلود زیرنویس فارسی سریال Nine Perfect Strangers