دانلود زیرنویس فارسی فیلم American Pie 2 2001

تاریخ اکران : 2001 دسته بندی : فیلم ژانر: کمدی
1,959 بازدید
دانلود زیرنویس American Pie 2 2001
  • نام فیلم: پای آمریکایی 2 مدت زمان: 1 ساعت 48 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : J.B. Rogers نویسنده: Adam Herz, David H. Steinberg
  • بازیگران: Jason Biggs, Seann William Scott, Shannon Elizabeth
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6.4 با 257144 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

جیم و دوستانش اکنون در دانشگاه هستند و آنها تصمیم می گیرند برای تفریح در خانه ساحل ملاقات کنند.

Jim and his friends are now in college, and they decide to meet up at the beach house for some fun.

25608

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم American Pie 2 2001

دانلود زیرنویس فیلم American Pie 2 American Pie 2 یک فیلم کمدی جنسی آمریکایی در سال 2001 به کارگردانی جیمز بی. راجرز است و توسط آدام هرتز و دیوید اچ استینبرگ از داستانی از هرتز نوشته شده است.دنباله ای از فیلم کمدی 1999 American Pie ، این دومین فیلم در سریال پای آمریکایی است و ستاره های جیسون بیگز ، شانون الیزابت ، آلیسون هانیگان ، کریس کلین ، ناتاشا لیون ، توماس ایان نیکلاس ، تارا رید ، سین ویلیام اسکات ، منا سواری، ادی کای توماس ، و یوجین لوی.این فیلم از سوء استفاده های جنسی پنج دوست – جیم ، کوین ، استیفلر ، اوز و فینچ – و تلاش آنها برای برگزاری بزرگترین مهمانی تابستانی تا کنون در یک خانه ساحلی تابستانی در میشیگان پیروی می کند.

این گروه به منظور پرداخت اجاره خانه ها ، خانه های نقاشی را به دست می آورد.جیم از علاقه عشق سابق نادیا تماس می گیرد که به او اطلاع می دهد که قصد دارد از وی دیدن کند.برای به دست آوردن تجربه جنسی ، جیم به دنبال تاریخ تبلیغات خود ، میشل ، که موافقت می کند پس از اشتباه کردن او در یک ترومبون روانی معلولین ، به او کمک کند و خود را در مقابل مخاطبان کنسرت گروه اردوگاه احمق کند.

این گروه میزبان یک مهمانی کوچک است که کوین و دوست دختر سابقش ویکی با بی حوصلگی در مورد تعداد شرکای جنسی که در کالج داشته اند به یکدیگر دروغ می گویند.اوز سعی می کند در حالی که در خارج از کشور در اسپانیا تحصیل می کند ، با دوست دخترش هدر رابطه جنسی برقرار کند اما آنها توسط Stifler قطع می شوند.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم American Pie 2

American Pie 2 در 10 آگوست 2001 در ایالات متحده منتشر شد و بیش از 145 میلیون دلار در ایالات متحده و 142 میلیون دلار در خارج از کشور با بودجه 30 میلیون دلار درآمد کسب کرد و این فیلم با بالاترین قیمت در این حق رای دادن با قیمت کمتر از 288 میلیون دلار در سراسر جهان بود.این فیلم توسط عروسی زیرنویس فارسی American Pie 2 2001 آمریکایی دنبال شد.

خانه برای تابستان بعد از کالج ، جیم لونشتاین ، کوین مایرز ، کریس “اوز” اوستریشر و پل فینچ در مهمانی استیو استیفلر شرکت می کنند تا اینکه پلیس آن را خاموش کرد.کوین از برادرش الهام گرفته است تا یک خانه ساحل دریاچه میشیگان را اجاره کند و یک مهمانی عظیم را برای تعطیل تابستان برگزار کند.

wednesday زیرنویس