دانلود زیرنویس فارسی فیلم Alien 1979

تاریخ اکران : پیش از ۱۹۹۳ دسته بندی : فیلم ژانر: ترسناک علمی تخیلی
1,074 بازدید
دانلود زیرنویس Alien 1979
  • نام فیلم: Alien مدت زمان: 117 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : ایالات متحده, بریتانیا
  • کارگردان : Ridley Scott نویسنده: Dan O'Bannon
  • بازیگران: Tom Skerritt, Sigourney Weaver, Veronica Cartwright, Harry Dean Stanton, John Hurt, Ian Holm, Yaphet Kotto
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: 8.4
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

خدمه یک فضاپیما ، نوسترومو ، سیگنال پریشانی یک سیاره را ره ری کرده و برای تحقیق در مورد آن تصمیم گرفتند. با این حال ، از وحشت آنها ، توسط یک بیگانه حمله می شود که بعدا به کشتی آنها حمله می کند.

The crew of a spacecraft, Nostromo, intercept a distress signal from a planet and set out to investigate it. However, to their horror, they are attacked by an alien which later invades their ship..

678

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

دانلود زیر نویس فارسی فیلم Alien 1979 :

بیگانه (به انگلیسی: Alien) فیلمی علمی–تخیلی ترسناک به نویسند دان اوبانون و کارگردانی ریدلی اسکات، محصول سال ۱۹۷۹ است که اولین فیلم از مجموعه بیگانه است.

داستان این فیلم موجود فرازمینی مهاجم و خطرناکی را به تصویر می‌کشد که وارد یک فضاپیمای باری شده و خدمه کشتی را از بین می‌برد.

بیگانه سرآغاز یک سری فیلم با حضور شخصیت اِلن ریپلی (با بازی سیگورنی ویور) شد که مجموعاً شامل ۴ قسمت است. بیگانه‌ها، بیگانه ۳ و رستاخیز بیگانه دنباله‌های این فیلم محسوب می‌شوند.

بیگانه علیه غارتگر و بیگانه علیه غارتگر: آمرزش‌خوانی دنباله‌های غیررسمی این فیلم به حساب می‌آیند.

همچنین ریدلی اسکات در سال ۲۰۱۲ فیلم پرومتئوس را ساخت که در آن به پیشینه موجودات بیگانه پرداخته شده‌است. در سال ۲۰۱۷ نیز دنباله این فیلم به نام بیگانه: پیمان اکران شد.

خلاصه داستان:

سفینهٔ فضایی تجاری به نام «نوسترومو» (Nostromo) حامل هفت سرنشین، در راه بازگشت به زمین، با پیام کمک از سوی سیاره‌ای در مسیرش مواجه می‌شود.

هوش مصنوعی کنترل‌کنندهٔ سفینه افراد را از حالت انجماد خارج می‌کند تا به این پیغام پاسخ داده شود.

افراد داخل سفینه در ابتدا تصور می‌کنند که به مقصد یعنی زمین رسیده‌اند، اما پس از بررسی متوجه می‌شوند که هنوز در نیمه راه قرار دارند؛ لذا برای بررسی محل ارسال پیام، بر روی سیاره فرود می‌کنند که در حین فرود سفینه دچار آسیب می‌شود.

یک گروه سه نفره به سردست «کین» در حین اینکه سفینه تعمیر می‌شود، تصمیم به بررسی میدانی محل می‌ رند.

آن‌ها پس از خروج از کشتی و رجوع به محل با بقایای یک کشتی فضایی قدیمی و کلونی‌هایی از یک گونه ناشناس فضایی مواجه می‌شوند و…