دانلود زیرنویس فارسی فیلم Ace Attorney 2012

تاریخ اکران : 2012 دسته بندی : فیلم ژانر: جنایی درام راز آلود کمدی
723 بازدید
دانلود زیرنویس Ace Attorney
  • نام فیلم: Ace Attorney مدت زمان: 2 ساعت 15 دقیقه
  • زبان: ژاپنی کشور سازنده : ژاپن
  • کارگردان : Takashi Miike نویسنده: Takeharu Sakurai, Sachiko Ôguchi, Shu Takumi
  • بازیگران: Hiroki Narimiya, Takumi Saitoh, Mirei Kiritani, Akiyoshi Nakao
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6.6
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

این فیلم بر اساس پرونده دوم و چهارم بازی ویدیویی محبوب Phoenix Wright: Ace Attorney ساخته شده است. خلاصه داستان درباره فینیکس رایت، یک وکیل مبتدی است که با دادستان متخصص، مای اجورث، که سابقه پیروزی عالی داشت، روبرو می شود. او از مایا فی، خواهر مربی فقید خود، میا فی، دفاع می کند. سیستم دادگاه آن زمان حکم می‌کند که محاکمه می‌تواند در مجموع سه روز قبل از صدور حکم تشکیل شود. در مورد دوم، مای متهم به قتل است و این وظیفه فینیکس است که از او در برابر بهترین دادستان تمام دوران و همچنین مربی مای ، مانفرد فون کارما، که چهل سال است هیچ پرونده ای را از دست نداده است، دفاع کند! برای حل این پرونده، فینیکس باید فراتر از درام اتاق دادگاه نگاه کند و سرنخ هایی را که میا در مورد یک پرونده 15 ساله به نام DL-6 به جا گذاشته است، جستجو کند.

This movie is based on the second and fourth cases in the popular video game Phoenix Wright: Ace Attorney. The plot follows Phoenix Wright, a novice lawyer, who faces off against expert prosecutor Miles Edgeworth, who had a perfect win record. He defends Maya Fey, the sister of his deceased mentor, Mia Fey. The court system of the time dictates that the trial can only convene for a total of three days before a verdict must be reached. In the second case, Miles is charged with murder, and it is up to Phoenix to defend him against the best prosecutor of all time, as well as Miles’ mentor, Manfred Von Karma, who has not lost a case in forty years! In order to resolve this case, Phoenix must look beyond the drama of the court room and search for clues left by Mia on a 15 years old case, the DL-6.

3557

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Ace Attorney 2012

دانلود زیرنویس فیلم Ace Attorney Ace Attorney (به ژاپنی: 逆転裁判، هپبورن: Gyakuten Saiban، به زبان انگلیسی “Turnabout Trial”) یک فیلم کمدی-درام حقوقی ژاپنی محصول سال ۲۰۱۲ به کارگردانی تاکاشی میکه و بر اساس بازی ویدئویی کپکام فینیکس رایت: Ace Attorney است. در این فیلم هیروکی ناریمیا، میری یتانی و تاکومی سایتو به ایفای نقش پرداخته اند. در این فیلم، فینیکس رایت، وکیل مدافع تازه کار، مجموعه‌ای از پرونده‌های دادگاه را بر عهده می‌ رد، که در نهایت او را در مقابل مانفرد فون کارما، دادستانی قرار می‌دهد که در طول چهل سال زند حرفه‌ای خود شکست ناپذیر باقی مانده است.

سیستم دادگاه که به دلیل تعداد انبوه جرایم ارتکاب شده سن ن شده است، یک روش جدید رادیکال را برای حل و فصل سریعتر پرونده ها معرفی می کند: سیستم محاکمه قضایی. هر دو دادستان و دفاع در دادگاه علنی روبروی یکدیگر قرار می رند و سه روز فرصت دارند تا قبل از صدور حکم قاضی پرونده خود را مطرح کنند.

فینیکس رایت یک وکیل مدافع تازه کار است که به تاز برنده اولین پرونده خود شده است: دفاع از دوستش لری بوتز از اتهام دروغین قتل با کمک مربی خود، وکیل کهنه کار میا فی. بوتز مجسمه متفکر را به عنوان تشکر به میا می دهد. سپس رایت وارد یک پرونده مهم دیگر می شود که میا در دفتر کارش با مجسمه به ضرب گلوله کشته می شود و خواهر کوچکترش مایا که یک رسانه روحی است، بر اساس یادداشتی از میا متهم به آن می شود. رایت در مواجهه با دوست دوران کودکی خود مای اجورث، موفق می شود ثابت کند که میا توسط عکاس خبرنگار رد وایت به قتل رسیده است و مایا بی گناه اعلام می شود. پس از این پرونده، رایت به مایا، که به عنوان دستیار او استخدام می‌شود، فاش می‌کند که پس از یک حادثه دوران کودکی که در آن متهم به سرقت پول شد و اج‌ورث و بوتز از او دفاع کردند، تصمیم گرفت وکیل مدافع شود.

بلافاصله پس از آن، رایت متوجه می شود که اجورث به دلیل قتل وکیل رابرت هاموند دست ر شده است. رایت باعث می‌شود که اجورث او را به عنوان وکیل مدافع خود بپذیرد و متوجه می‌شود که با مربی قدیمی مای ، مانفرد فون کارما، دادستانی شرور و با سابقه عالی روبرو خواهد شد. علیرغم تاکتیک‌های پنهان فون کارما، رایت می‌تواند استنباط کند که هاموند در واقع توسط یانی یو به قتل رسیده است. یو پانزده سال قبل در پرونده “DL-6” در ر بود، در مورد مرگ گریگوری اجورث، پدر مای ، که در انبار مدارک دادگاه به ضرب گلوله کشته شد. یو که در آن زمان وکیل دادگستری بود، پس از اینکه متوجه شد که گریگوری ادعا می‌کند در تفن که به عنوان مدرک در پرونده‌ای علیه فون کارما درج شده بود دستکاری کرده است، متهم به قتل شد. هاموند او را مجبور کرد که به دلیل جنون خود را بی گناه بداند و او آزاد شد. این پرونده زند یو را نابود کرد و باعث شد همسرش دست به خودکشی بزند و پیرمردی شکسته برای او باقی بماند. او ادعا می کند که بسته ای با یک اسلحه دریافت کرده است که از او خواسته است از هاموند و مای انتقام ب رد. پس از اعتراف یو ، مای ادعا می کند که او پدرش را به قتل رسانده است و جرقه تحقیقات جدیدی در مورد پرونده DL-6 زده است.

رایت ثابت می کند که مای از قتل پدرش بی گناه است و شواهدی را کشف می کند که فون کارما کسی بود که گرگوری اجورث را پس از شهادت دروغ به قتل رساند. با این حال، او نمی تواند آن را ثابت کند زیرا تصور می شد اسلحه گریگوری دستکاری کرده و با آن کشته شده است، گم شده است. در حالی که رایت به نقشه ای فکر می کند، به طور تصادفی مجسمه متفکر را می شکند و یادداشت های پنهانی را که توسط میا در مورد DL-6 نوشته شده بود و کیفی با گلوله ای که گرگوری را کشته است، پیدا می کند که دلیل کشته شدن او مشخص شد. از این شواهد برای متهم کردن فون کارما استفاده می شود که در دادگاه دچار حمله عصبی می شود و به جرم قتل و توطئه دست ر می شود و در نتیجه قاضی اعلام می کند که مای از همه اتهامات تبرئه می شود.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Ace Attorney

اولین نمایش خود را در جشنواره بین المللی فیلم روتردام در 1 فوریه 2012 انجام داد و در سینماهای ژاپن در 11 فوریه 2012 زیرنویس فارسی Ace Attorney 2012 اکران شد. اولین نمایش در ایالات متحده در جشنواره بین المللی فیلم هاوایی در آوریل 2012 انجام شد. Miike اظهار داشت که برنامه هایی برای اکران بین المللی وجود دارد. با دوبله و زیرنویس در دسترس برای هر منطقه خاص.
دانلود زیرنویس سریال game of thrones