دانلود زیرنویس فارسی فیلم A Leap in the Dark 1980

تاریخ اکران : پیش از ۱۹۹۳ دسته بندی : فیلم ژانر: درام عاشقانه
479 بازدید
دانلود زیرنویس A Leap in the Dark
  • نام فیلم: A Leap in the Dark مدت زمان: 2h 0mins
  • زبان: Italian کشور سازنده : Italy
  • کارگردان : Marco Bellocchio نویسنده: Marco Bellocchio, Piero Natoli, Vincenzo Cerami
  • بازیگران: Michel Piccoli, Anouk Aimée, Michele Placido, Gisella Burinato
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.2
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

مائورو، یک قاضی، نگران خواهر بزرگترش مارتا است که از کودکی از او مراقبت می کرد و اکنون تحت تأثیر مشکلات روحی و تخیلات خودکشی قرار گرفته است. زمانی که مائورو او را با جیووانی آشنا می کند، به نظر می رسد که او از افسرد خود خلاص می شود. مائورو ناخودآگاه نسبت به این رابطه حسادت می کند و سعی می کند جیووانی را دست ر کند…

Mauro, a judge, is worried about his older sister Marta, who took care of him since he was a boy, and is now affected by psychic problems and suicide fantasies. She seems to recover from her depression when Mauro acquaints her with Giovanni, a brilliant actor at the edge of legality. Mauro become unconsciously jealous of this relationship, and try to get Giovanni arrested…

3231

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم A Leap in the Dark 1980

دانلود زیرنویس فیلم A Leap in the Dark یک جهش در تاریکی (به ایتالیایی: Salto nel vuoto، و همچنین با نام Leap Into the Void نیز شناخته می‌شود) یک فیلم ایتالیایی محصول ۱۹۸۰ به نویسند و کارگردانی مارکو بلوکیو است. در این فیلم میشل پیکولی و انوک ایمه که به ترتیب جوایز بهترین بازیگر مرد و بهترین بازیگر زن را در جشنواره فیلم کن 1980 دریافت کردند، بازی می‌کنند. این فیلم همچنین برنده جایزه دیوید دی دوناتلو برای بهترین کارگردانی شد و به عنوان نامزد ایتالیایی برای بهترین فیلم خارجی زبان در پنجاه و سومین دوره جوایز اسکار انتخاب شد، اما به عنوان نامزد پذیرفته نشد.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم A Leap in the Dark

زیرنویس فارسی A Leap in the Dark 1980 قاضی مائورو پونتیچلی توسط خواهر بزرگترش مارتا بزرگ شده است. با این حال، مارتا مشکلات روحی داشته و در مورد خودکشی خیال پردازی می کند که او را بسیار نگران می کند. مائورو خودش بسیار مشغول کارش است و به نوبه خود با زند اش تا مرزهای گوشه نشینی پیچیده شده است.

به نظر می رسد که مارتا زمانی که مائورو او را به جووانی اسکیابولا، بازیگر جوانی با سابقه جنایی، معرفی می کند، بهبود می یابد: هر دو با هم دوست می شوند و جیووانی اغ مارتا را با خود بیرون می برد. سپس مائورو متوجه می شود که نسبت به رابطه آنها حسادت می کند و با احساس اینکه حتی به او خیانت شده است، آرزو می کند که بتواند او را با هل دادن او از پنجره خانه خود بکشد. مائورو از ترس اینکه نزدیک بودن به جیووانی مارتا باعث هدر دادن مبالغ هنگفتی شود، حکم دست ری مرد جوان را امضا می کند که پس از خرابکاری دفتر مائورو، فرار می کند.

دوستی با جیووانی امنیت مارتا را بازگرداند، و او تصمیم می رد خانه برادرش را ترک کند. مائورو با درک اینکه مارتا استقلالی را به دست آورده است که هرگز امیدوار نبود به آن دست یابد، مائورو کاملاً هوشیاری خود را از دست می دهد و با پرتاب خود از پنجره خانه خود به روشی که تصور می کرد از شر خواهرش خلاص شود، خودکشی می کند.

این فیلم توسط منتقد برجسته پائولین کائل در نیویورکر مورد نقد قرار گرفت: “قهرمان فیلم Leap – یک قاضی، مائورو پونتیچلی، با بازی یک فرانسوی معمولاً متین. بازیگر میشل پیکولی – به شیوه‌های انحرافی و بونوئلی بدجنس است… مائورو همیشه توسط خواهر بزرگترش، مارتا محافظت و مراقبت می‌شده است. او قصد بزرگ شدن ندارد… رفتار غیرعادی در واقع نشانه این است که او شورش – که او s تلاش می کند تا خود را از اسارت مرگبارش رهایی بخشد… فیلم در مورد گرفتاری های خانواد و عملکردهای جنون است… مائورو کلاهبرداری هوسناکی است… مائورو قاضی یک کرم است: کرمی خراب که در لانه راحت خود می چرخد. … پیکولی با وجود اینکه او و انوک ایمه به ایتالیایی دوبله شده اند، می تواند این عملکرد مسحورکننده را ارائه دهد… آنوک ایمه معمولاً به طرز چشم ری زیبا و کمی خالی است – کاملاً در تماس نیست؛ اما او یک سوژه دوربین فوق العاده است. و دور بودن او با شرایط اینجا مطابقت دارد. Leap Into the Void فیلمی در مورد افرادی است که خارج از کنترل هستند و توسط کارگردانی ساخته شده است که به اندازه یک فیلمساز در کنترل کامل است.. عظمتی در آن وجود دارد. “

دانلود زیرنویس سریال breaking bad