دانلود زیرنویس فارسی فیلم A Couch in New York 1996

تاریخ اکران : 1996 دسته بندی : فیلم ژانر: عاشقانه کمدی
199 بازدید
دانلود زیرنویس A Couch in New York 1996
  • نام فیلم: یک نیمکت در نیویورک مدت زمان: 1 ساعت 48 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : فرانسه
  • کارگردان : Chantal Akerman نویسنده: Chantal Akerman, Jean-Louis Benoît
  • بازیگران: Juliette Binoche, William Hurt, Stephanie Buttle
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 5.9 با 2215 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

یک روانکاوی در NYC با یک زن در پاریس آپارتمان را مبادله می کند.وقتی بیمارانش ظاهر می شوند ، با او صحبت می کنند و سپس می پردازند.او زود به NYC برمی گردد و بیمار می شود.

A psychoanalyst in NYC exchanges apartment with a woman in Paris. When his patients show up, they talk to her and then pay. He returns early to NYC and becomes a patient.

25642

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم A Couch in New York 1996

دانلود زیرنویس فیلم A Couch in New York یک نیمکت در نیویورک (فرانسوی: Un Divan à New York) یک فیلم کمدی رمانتیک در سال 1996 است که توسط Chantal Akerman به کارگردانی و کارگردانی ساخته شده است.این طرح در تبادل ناشناس از آپارتمان ها بین یک روانکاوی موفق در نیویورک (ویلیام هورت) و یک زن جوان از پاریس (ژولیت بینوشه) قرار دارد.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم A Couch in New York

هنری هریستون یک روانشناس است که بیماران با ترک مداوم پیام های وی در ساعات خاموش خود ، او را دیوانه می کنند.او با هوی و هوس تبلیغاتی را ارائه می دهد که آپارتمان خود را برای مبادله مسکن ارائه می دهد.Béatrice Saulnier (Juliette Binoche) یک رقصنده پاریسی به تبلیغ خود پاسخ می دهد و بدون ملاقات با دو آپارتمان سوئیچ.Béatrice تحت تأثیر آپارتمان فناوری پیشرفته هنری است که هم زیبا و هم جادار است.در همین حال ، هنری هنگام ورود به آپارتمان Béatrice زیرنویس فارسی A Couch in New York 1996 وحشتناک است و آن را کثیف و کثیف می داند.

در همین حال ، بیماران هنری ، که هنری در خانه می بیند ، شروع به آمدن به آپارتمان خود به دنبال درمان می کنند.Béatrice شروع به گوش دادن به داستانهای خود می کند و بیماران او را به عنوان جایگزینی موقت هنری می پذیرند.

در آپارتمان Béatrice ، هنری حافظه نهان عشق را که توسط مردان مختلف به Béatrice نوشته شده است ، کشف می کند.دوستداران Béatrice نیز شروع به حضور در آپارتمان او و صحبت با هنری در مورد عشق خود به او می کنند.هنگامی که آنها شروع به تماس با آپارتمان کردند و به هنری گفتند که چقدر مفید است و چگونه می خواهند دوباره با او صحبت کنند ، او دم می کند و به نیویورک باز می گردد.

در ابتدا که قصد داشت نامه خود را به سادگی انتخاب کند ، هنری متوجه می شود که بیمارانش همچنان از آپارتمان خود وارد و خارج می شوند و وقتی سعی می کند وارد آپارتمان خود شود ، توسط دوست Béatrice که به عنوان پذیرنده خود مطرح می شود ، بیرون رانده می شود.او با اعتقاد به اینکه باتریس عمداً کلاهبرداری می کند ، او برای مقابله با او ، به عنوان یک بیمار جعلی ، جان ، می رود.با این حال ، او به جای مقابله با او ، او را از بیمار بودن ادامه می دهد ، اما قادر به صحبت کردن نیست و جلسه شامل Béatrice و هنری است که می گویند “بله” به عقب و جلو.با وجود این ، این دو نفر خود را به یکدیگر جذب می کنند و جلسه به پایان می رسد که Béatrice نشان می دهد که هنری ، به عنوان جان ، برمی گردد.در همین حال ، هنری متقاعد شده است که Béatrice واقعاً به معنای خوبی است و تصمیم می گیرد که از این رو استفاده کند و به دیدن او ادامه دهد.

wednesday زیرنویس