دانلود زیرنویس فارسی فیلم A Chinese Odyssey Part One Pandora’s Box 1995

تاریخ اکران : 1995 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن کمدی ماجراجویانه
349 بازدید
دانلود زیرنویس A Chinese Odyssey: Part One - Pandora's Box 1995
  • نام فیلم: یک ادیسه چینی: قسمت اول - جعبه پاندورا مدت زمان: 1 ساعت 27 دقیقه
  • زبان: Cantonese کشور سازنده : هنگ کنگ
  • کارگردان : Jeffrey Lau نویسنده: Jeffrey Lau, Cheng'en Wu
  • بازیگران: Stephen Chow, Man-Tat Ng, Kar-Ying Law
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.6 با 7468 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

یک پادشاه میمون به عنوان جوکر در شکل انسانی سازمان ملل متحد تناسخ می شود ، بزرگراهی که از هویت اصلی خود غافل است و این واقعیت که 500 سال قبل ، او و استادش ، راهب طول عمر ، مجازات شدند و برای ماندن انسان ساخته شدند.

A Monkey King is reincarnated in the un human form as Joker, a highwayman oblivious to his original identity and the fact that 500 years earlier, he and his master, the Longevity Monk, were punished and made to stay human.

22217

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم A Chinese Odyssey: Part One – Pandora’s Box 1995

دانلود زیرنویس فیلم A Chinese Odyssey: Part One – Pandora’s Box یک ادیسه چینی یک فیلم دو قسمتی فانتزی هنگ کنگ در سال 1995 به کارگردانی جفری لاو و بازیگران استفان چو است.

یک فیلم سوم ، یک ادیسه چینی قسمت سوم ، در 14 سپتامبر 2016 در چین اکران شد.

خط “10،000 سال” در این فیلم به یکی از محبوب ترین کلمات کلیدی برای فیلم های زبان چینی تبدیل شد ، با تعداد جستجوی Google 21.9 میلیون.

500 سال پیش ، در طول سفر خود به غرب برای واکشی کتاب مقدس بودایی ، میمون با دست و پا زدن مداوم استاد خود ، راهب ماندگاری اذیت شد و تصمیم گرفت به او خیانت کند.وی توسط گوانیین رهگیری و تحت تعقیب قرار گرفت ، که تصمیم گرفت پس از آنکه راهب ماندگاری از وفاداری خواست و خود را قربانی کرد ، به او فرصت دوم داد.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم A Chinese Odyssey: Part One – Pandora’s Box

قسمت اول با عنوان یک ادیسه چینی زیرنویس فارسی A Chinese Odyssey: Part One – Pandora’s Box 1995 قسمت اول: جعبه پاندورا ، در حالی که قسمت دوم با عنوان یک ادیسه چینی قسمت دوم: سیندرلا عنوان شده است.این فیلم بسیار آزادانه بر اساس رمان رمان قرن شانزدهم وو چنگن به غرب ساخته شده است.
دانلود زیرنویس انیمه spy x family