دانلود زیرنویس فارسی فیلم 50First Dates 2004

تاریخ اکران : 2004 دسته بندی : فیلم ژانر: درام عاشقانه کمدی
367 بازدید
دانلود زیرنویس 50 First Dates 2004
  • نام فیلم: 50 تاریخ اول مدت زمان: 1 ساعت 39 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Peter Segal نویسنده: George Wing
  • بازیگران: Adam Sandler, Drew Barrymore, Rob Schneider
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6.8 با 360029 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

هنری راث مردی است که از تعهد می ترسد تا اینکه با لوسی زیبا ملاقات کند.آنها آن را خاموش کردند و هنری فکر می کند که او سرانجام دختر رویاهای خود را پیدا کرده است تا اینکه متوجه شد که از دست دادن حافظه کوتاه مدت است و روز بعد او را فراموش می کند.

Henry Roth is a man afraid of commitment until he meets the beautiful Lucy. They hit it off and Henry think he’s finally found the girl of his dreams until discovering she has short-term memory loss and forgets him the next day.

30122

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم 50 First Dates 2004

دانلود زیرنویس فیلم 50 First Dates 50 تاریخ اول یک فیلم درام کمدی عاشقانه در سال 2004 به کارگردانی پیتر سگال و بازیگران آدام سندلر و درو بریمور با راب اشنایدر ، شان آستین و دن آیکروید در حمایت از نقش ها است.این داستان هنری ، یک دامپزشک دریایی زن که برای یک معلم هنری به نام لوسی می افتد ، دنبال می شود.وقتی او فهمید که فراموشی دارد و هنگام خواب او را فراموش می کند ، تصمیم می گیرد که هر روز جدید دوباره او را برنده شود.

هنری راث دامپزشکی در دریای زندگی دریای هاوایی در اواهو با سیاست فقط ملاقات با بازدید از گردشگران برای جلوگیری از هرگونه تعهد جدی است.نزدیکترین دوستان وی ULA ، یک جزیره ماری جوانا است.الکسا ، دستیار آندروژنی او ؛ویلی ، پنگوئن حیوان خانگی او ؛و جوکو ، گردو که در پارک زندگی می کند.

یک روز ، قایق هنری خراب می شود ، بنابراین او به کافه Hukilau می رود تا منتظر گارد ساحلی باشد.او می بیند که لوسی ویتمور با وافل های خود هنر معماری می کند.هنری فرض می کند که او محلی است و از معرفی خود جلوگیری می کند.او سعی می کند تا به زن و شوهر گردشگران برگردد ، اما به نظر نمی رسد لوسی را از سرش بیرون بیاورد.روز بعد ، او برمی گردد و با او صبحانه می خورد.آنها فوراً به هم وصل می شوند و لوسی می خواهد صبح روز بعد دوباره او را ببینند.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم 50 First Dates

بیشتر فیلم در مکان در اواهو ، هاوایی ، در ضلع بادگیر و ساحل شمالی فیلمبرداری شده است.Sandler و Barrymore برنده جایزه MTV برای بهترین تیم در صفحه نمایش شدند.اختلال در حافظه ساختگی که توسط شخصیت Barrymore زیرنویس فارسی 50 First Dates 2004 ، “سندرم گلدفیلد” متحمل شده است ، شبیه به از دست دادن حافظه کوتاه مدت و فراموشی آنتروگراد است.

این فیلم در تلوگو هندی به عنوان Sathyabhama (2007) ، در مالاییایی هندی به عنوان Ormayundo Ee Mukham (2014) ، در ژاپن به عنوان 50 بوسه اول (2018) ، در ایران به عنوان Chap Dast (2005) و در مکزیک به عنوان Como Si Fuera la دوباره ساخته شد.Primera Vez در سال 2019.

The Last of Us زیرنویس