دانلود زیرنویس فارسی فیلم 25th Hour 2002

تاریخ اکران : 2002 دسته بندی : فیلم ژانر: درام
272 بازدید
دانلود زیرنویس 25th Hour 2002
  • نام فیلم: ساعت 25 مدت زمان: 2 ساعت 15 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Spike Lee نویسنده: David Benioff
  • بازیگران: Edward Norton, Barry Pepper, Philip Seymour Hoffman
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.6 با 179832 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

Montgomery Brogan با توجه به DEA ، محکوم به فروشنده مواد مخدر در نیویورک ، زندگی خود را در 24 ساعات باقی مانده قبل از مواجهه با یک دوره هفت ساله زندان دوباره ارزیابی می کند.

Cornered by the DEA, convicted New York drug dealer Montgomery Brogan reevaluates his life in the 24 remaining hours before facing a seven-year jail term.

26595

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم 25th Hour 2002

دانلود زیرنویس فیلم 25th Hour ساعت 25 یک فیلم درام آمریکایی در سال 2002 به کارگردانی Spike Lee و بازیگران ادوارد نورتون است.اقتباس شده توسط دیوید بنیوف از نخستین رمان خود در سال 2001 “ساعت 25 ، این داستان 24 ساعت گذشته آزادی یک مرد را بیان می کند ، زیرا او برای هفت سال برای مقابله با مواد مخدر به زندان می رود.

چند سال بعد ، مونتی قرار است به دلیل برخورد با مواد مخدر ، حکم هفت ساله زندان را آغاز کند.او در آخرین روز آزادی خود در یک پارک با دویل ، سگی که او نجات داد ، نشسته است.او قصد دارد با دوستان دوران کودکی فرانک ، یک معامله گر وال استریت ، و یعقوب ، معلم دبیرستانی درونگرا با خرد کردن دانش آموز خود مری ، در یک باشگاه با دوست دختر خود Naturelle ملاقات کند.

مونی برای تأیید برنامه های خود برای رانندگی به زندان صبح روز بعد ، به پدرش ، جیمز ، مأمور آتش نشانی سابق و در حال بهبودی مشروبات الکلی ، مراجعه می کند.جیمز توانست با پول مواد مخدر مونی نوار را تأسیس کند و وقتی مونی به حمام می رود ، نوشیدنی را با احتیاط دزدکی می کند.مونتی در مواجهه با خود در آینه ، قبل از اینکه سرانجام خودش را روشن کند ، در ذهن خود در برابر همه در نیویورک قرار می گیرد ، عصبانی می شود که حریص شد و قبل از گرفتار شدن از معامله مواد مخدر دست نکشید.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم 25th Hour

ساعت 25 به بررسی های مثبت باز شد ، با چندین منتقدان از زمان زیرنویس فارسی 25th Hour 2002 نامگذاری آن یکی از بهترین فیلم های دهه خود و ستایش آن به دلیل تصویربرداری از شهر نیویورک پس از حملات 11 سپتامبر.

یک ماشین در خیابان نیویورک سیتی می رود که مونی بروگان با دوستش کوستیا از آنجا خارج می شود تا به یک سگ مجروح که در جاده دراز کشیده است نگاه کند.مونتی قصد دارد رحمت بکشد و او را شلیک کند ، اما بعد از اینکه به چشم نگاه می کند ، نظر خود را تغییر می دهد.او به جای آن سگ را به یک کلینیک مجاور می برد.

wednesday زیرنویس