دانلود زیرنویس فارسی فیلم 2.0 2018

تاریخ اکران : 2018 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن علمی تخیلی
227 بازدید
دانلود زیرنویس 2.0 2018
  • نام فیلم: 2.0 مدت زمان: 2 ساعت 28 دقیقه
  • زبان: خیر کشور سازنده : هندوستان
  • کارگردان : S. Shankar نویسنده: Jayamohan, Lakshmi Saravanakumar, S. Shankar
  • بازیگران: Rajinikanth, Akshay Kumar, Amy Jackson
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6.1 با 25156 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

پس از شروع موبایل به طرز مرموزانه ای از دست مردم در چنای ، دکتر واسگاران ربات قابل اعتماد خود را چیتی احضار می کند تا از قدرتهای ماوراء طبیعی پرنده به شکل پرنده پاکشیراجان جلوگیری کند.

After mobiles start mysteriously flying out of the hands of people in Chennai, Dr Vaseegaran summons his trusted robot Chitti to ward off the bird-shaped supernatural powers of Pakshirajan.

30591

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم 2.0 2018

دانلود زیرنویس فیلم 2.0 2.0 یک فیلم اکشن علمی تخیلی علمی تخیلی با زبان تامیل در سال 2018 به کارگردانی S. Shankar است که این فیلم را با B. Jeyamohan و Madhan Karky نوشت.تولید شده توسط Subaskaran تحت پرچم Lyca Productions.به عنوان دومین اقساط در حق رای دادن به The Hemphiran ، 2.0 یک دنباله مستقل از hethiran (2010) است که شامل راجینیکانت در نقش های واسهگان و چیتی روبات ، در کنار آکشی کومار به عنوان پاکی راجان و امی جکسون به عنوان نیلا است.همچنین Sudhanshu Pandey ، Adil Hussain ، Kalabhavan Shajohn و K. Ganesh در حمایت از نقش ها ظاهر می شوند.موسیقی متن فیلم توسط A. R. Rahman ساخته شده است ، با اشعاری که توسط مادان کاری و NA نوشته شده است.Muthukumar.این فیلم به دنبال درگیری بین چیتی ، روبات انسانی یک بار برچیده شده ، و پاکشی راجان ، یک متخصص شناس سابق است که به دنبال انتقام از کاربران تلفن همراه برای جلوگیری از کاهش جمعیت مرغی است.

2.0 در هر دو قالب سه بعدی و معمولی در 29 نوامبر 2018 به همراه نسخه هندی و تلوگو در سراسر جهان منتشر شد.این بررسی ها عمدتاً مثبت دریافت کرد ، با ستایش به سمت داستان فیلم ، جهت ، اجراهای Rajinikanth و Akshay Kumar ، جلوه های بصری ، توالی اکشن ، موسیقی متن فیلم و پیام اجتماعی ، اگرچه این فیلمنامه انتقاداتی را دریافت کرد.این فیلم در روز اول خود 117.34 پوند کرور (15 میلیون دلار) در سراسر جهان کسب کرد که چهارمین تیم برتر برای یک فیلم هندی بود.این فیلم در تعطیلات آخر هفته خود به 520 پوند کرور (معادل 591 پوند یا 74 میلیون دلار آمریکا در سال 2020) رسید تا بالاترین فیلم در سراسر جهان برای آن هفته باشد و مجموعه جهانی پس از پایان چهار هفته حدود 800 پوند کرور بود.2.0 ششمین فیلم برتر در هند است و هشتمین فیلم برتر هندی در سراسر جهان است.

مدتی پس از فیلم اول ، دکتر واسگاران پس از 8 سال یک دستیار انسان دوستانه اندرویدی به نام نیلا را برای “دستیار خوب ، باهوش و دوست داشتنی” می سازد و او را با گروهی از دانشجویان معرفی می کند.او به آنها می گوید که چه کاری می تواند انجام دهد و در مورد چیتی ، آفرینش قبلی خود که پس از خطایی که نیلا در پاسخ به آن ساخته شد ، برچیده شد.

اندکی پس از آن ، تمام تلفن های همراه در شهر به آسمان پرواز می کنند و مردم را به وحشت می اندازند.یک شورا برای بحث در مورد این پدیده ، که در آن واسگاران پیشنهاد می کند که مجدداً چیتی را فعال کند.با این حال ، این طرح توسط یکی از اعضای شورا ، Dhinendra Bohra مخالف است ، که پدرش چند سال گذشته توسط چیتی کشته شد.اما پس از جمع آوری تلفن های همراه و کشتن سه نفر از این صنعت: تاجر مانوج لولا ، وزیر مخابرات ویرارامورتی و صاحب نمایشگاه تلفن همراه ، جیانت کومار ، وزیر خانه وحشت زده S. Vijay Kumar اجازه می دهد تا مجدداً چیتی را فعال کند.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم 2.0

2.0 با بودجه تخمینی 540 پوند 600 پوند ، 2.0 یکی از گرانترین فیلم های هندی است که تاکنون ساخته شده است.تولید در سال 2015 آغاز شد و عکاسی اصلی در AVM Studios بعداً در همان سال انجام شد.برنامه اول در EVP World فیلمبرداری شد.صحنه ها در درجه اول در هندوستان به ویژه در کلوپ قایق مادراس چنای و ورزشگاه جواهلهال نهرو دهلی ، فیلمبرداری شدند.فیلمبرداری تا آگوست 2017 به پایان رسید. این فیلم برای اولین بار در سینمای هند است زیرنویس فارسی 2.0 2018 که به صورت بومی به صورت سه بعدی فیلمبرداری می شود ، که توسط فیلمبردار نیرو شاه انجام شد.این فیلم در درجه اول در تامیل فیلمبرداری شده است در حالی که Akshay Kumar و برخی از دیالوگ های بازیگران به زبان هندی فیلمبرداری شدند.جلوه های میراث باعث بازگشت آنها به ساخت آرایش پروتز و انیمیشن ها ، با جلوه های بصری تحت نظارت V. srinivas Mohan شد.ویرایش توسط آنتونی انجام شد و طراحی تولید توسط T. Muthuraj انجام شد.
The Last of Us زیرنویس