دانلود زیرنویس فارسی سریال Zero Hour

تاریخ اکران : 2013 دسته بندی : سریال ژانر: درام فانتزی
587 بازدید
دانلود زیرنویس zero hour
  • نام فیلم: Love O2O مدت زمان: 43دقیقه
  • زبان: انگلسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Paul T. Scheuring<br /> نویسنده: Lin Yufen
  • بازیگران: Anthony EdwardsCarmen EjogoScott Michael Foster
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: 8.0
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

حول محور عجیبی از سرنوشت می چرخد که مردی را که 20 سال سردبیر مجله شکاک بوده است به یکی از فریبنده ترین توطئه های تاریخ بشریت می کشاند.

Revolves around a bizarre twist of fate that pulls a man who’s spent 20 years as the editor of a skeptics magazine into one of the most compelling conspiracies in human history.

1490

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال Zero Hour:

دانلود زیرنویس سریال Zero Hourساعت صفر (به سبک ZERØ HØUR) یک مجموعه تلویزیونی توطئه آمیز آمریکایی است که توسط پل شیرینگ و با بازی آنتونی ادواردز ساخته شده است. در ایالات متحده ، قسمت آزمایشی از 1 فوریه 2013 در Hulu Plus در دسترس قرار گرفت ، سپس پخش این سریال در 14 فوریه 2013 در ABC به عنوان جایگزین نیمه فصل آغاز شد. در 1 مارس ، پس از قسمت سوم ، ABC این سریال را به دلیل رتبه پایین لغو کرد و بلافاصله آن را از برنامه حذف کرد. در 26 آوریل 2013 ، اعلام شد که قسمت های باقی مانده تا پایان تابستان سوزانده می شود ، با دو قسمت در 15 ژوئن شروع می شود و در 3 اوت 2013 پایان می یابد.

 

خلاصه داستان دانلود زیرنویس سریال Zero Hour:

دانلود زیرنویس Zero Hour ساعت صفر در سه قسمت اول در شبکه تلویزیونی جهانی در کانادا پخش شد تا اینکه ABC آن را  لغو کرد و بعدا قسمت های باقی مانده را تا تابستان اجرا کرد. ساعت صفر از طریق شبکه Fox در ایتالیا ، اسپانیا و شرکت پخش دانمارک پخش شد. ساعت صفر در سال 2012 به دلیل پخش در استرالیا در شبکه هفت در سال 2013 اعلام شد ، اما تا 13 ژوئیه 2015 برای اولین بار در یک بازه زمانی یک شبه نمایش داده نشد و از ساعت 23:30 شروع شد.

هنک گالیستون (آنتونی ادواردز) ، ناشر یک مجله شکاک ماوراءالطبیعه ، پس از ربوده شدن همسرش ، لیلا (جاسیندا بارت) ، در جستجوی مقدس ترین آثار به دوران اولیه آلمان نازی می افتد.