دانلود زیرنویس فارسی سریال Your Lie in April | Shigatsu Wa Kimi No Uso

تاریخ اکران : 2014 دسته بندی : سریال ژانر: انیمیشن درام موزیکال
1,395 بازدید
دانلود زیرنویس فارسی سریال Your Lie in April
  • نام فیلم: Your Lie in April مدت زمان: 23mins
  • زبان: Japanese کشور سازنده : Japan
  • کارگردان : Kyohei Ishiguro, Kazuya Iwata, Naoshi Arakawa نویسنده:
  • بازیگران: Natsuki Hanae, Risa Taneda, Ayane Sakura
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 8.6
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

داستان آریما کوسی، یک پیانیست ماهر را دنبال می کند. با این حال، او از زمانی که چند سال پیش برای مادرش درگذشت بازی نکرد. یک روز آریما در پارک با یک ویولونیست برجسته آشنا می شود. پس از ملاقات آنها، او سعی می کند آریما را به دنیای موسیقی هدایت کند.

The story follows Arima Kousei, a skilled pianist. However, he hasn’t played since he played for his mother who died a few years ago. One day Arima meets a brilliant violinist at the park. After their meeting she tries to guide Arima back into the world of music.

13411

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال Your Lie in April

دانلود زیرنویس سریال Your Lie in April انیمه Your Lie in April یا Shigatsu Wa Kimi No Uso یک مجموعه تلویزیونی است در ژانر درام و موزیکال محصول کشور ژاپن که در سال 2014 منتشر شده است. کارگردانی این سريال برعهده Kyohei Ishiguro, Kazuya Iwata, Naoshi Arakawa بوده است. در انیمه Your Lie in April هنرمندانی چون Natsuki Hanae, Risa Taneda, Ayane Sakura به صداپیش پرداخته اند.

خلاصه داستان زیرنویس سریال Shigatsu Wa Kimi No Uso

دانلود زیرنویس فارسی سریال Your Lie in April یک اعجوبه پیانو که پس از یک واقعه آسیب زا در دوران کودکی خود توانایی بازی خود را از دست داده است ، توسط یک دختر عجیب و غریب توسط یک راز خاص خود مجبور می شود که دوباره در کانون توجه قرار رد.

دانلود زیرنویس فیلم Batman 2022