دانلود زیرنویس فارسی سریال Yellowstone

تاریخ اکران : 2018 دسته بندی : سریال ژانر: درام وسترن
3,397 بازدید
دانلود زیرنویس سریال Yellowstone
  • نام فیلم: Yellowstone مدت زمان: 1h 0min
  • زبان: English کشور سازنده : USA
  • کارگردان : Taylor Sheridan, John Linson نویسنده:
  • بازیگران: Kevin Costner, Luke Grimes, Kelly Reilly, Wes Bentley
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 8.6
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

یلوستون از خانواده داتون پیروی می کند، به رهبری جان داتون، که بزرگترین مزرعه به هم پیوسته در ایالات متحده را کنترل می کند، تحت حمله دائمی کسانی که هم مرز هستند – توسعه دهندگان زمین، یک منطقه حفاظت شده سرخپوستان، و اولین پارک ملی آمریکا. این یک مطالعه فشرده درباره جهانی خشونت‌آمیز به دور از نظارت رسانه‌ای است – جایی که غصب زمین، توسعه‌دهندگان را میلیاردها دلار می‌آورد، و سیاستمداران توسط بزرگترین شرکت‌های نفت و چوب جهان خرید و فروش می‌شوند. جایی که آب آشامیدنی مسموم شده توسط چاه های شکسته و قتل های حل نشده خبری نیست: آنها نتیجه زند در مرز جدید هستند. این بهترین و بدترین آمریکاست که از دید خانواده ای که نماینده هر دو است دیده می شود.

Yellowstone follows the Dutton family, led by John Dutton, who controls the largest contiguous ranch in the United States, under constant attack by those it borders – land developers, an Indian reservation, and America’s first National Park. It is an intense study of a violent world far from media scrutiny – where land grabs make developers billions, and politicians are bought and sold by the world’s largest oil and lumber corporations. Where drinking water poisoned by fracking wells and unsolved murders are not news: they are a consequence of living in the new frontier. It is the best and worst of America seen through the eyes of a family that represents both.

3883

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال Yellowstone

دانلود زیرنویس سریال Yellowstone یک سريال در ژانر درام و وسترن محصول کشور آمریکا است که پخش آن از سال 2018 در شبکه پارامنت نتورک آغاز شده. کوین کاستنر نقش اصلی این سريال را بازی می کند.  در این سريال بازیگرانی چون کوین کاستنر، لوک گرایمز، کلی رایلی، وس بنتلی، کول هاسر، کلسی اسبیل، برکن مریل و جفرسون وایت به هنرمندی پرداخته اند.

خلاصه داستان زیرنویس سریال «یلواستون»:

دانلود زیرنویس فارسی سریال Yellowstone داستان این سريال در مورد مزرعه داری است اهل ایالت مونتانا با گذشته ای نه چندان پاک که به دلیل واقع شدن این مزرعه در زمین های سرخ پوست ها، همواره در ری هایی بین قبایل سرخ پوست و این فرد رخ می دهد…

دانلود زیرنویس سریال breaking bad