دانلود زیرنویس فارسی سریال Yellowjackets

تاریخ اکران : 2021 دسته بندی : سریال ژانر: ترسناک درام رازآلود
1,881 بازدید
دانلود زیرنویس سریال Yellowjackets
  • نام فیلم: Yellowjackets مدت زمان:
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Ashley Lyle, Bart Nickerson نویسنده:
  • بازیگران: Juliette Lewis, Christina Ricci, Tawny Cypress
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.8
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

تیمی متشکل از بازیکنان فوتبال دختر دبیرستانی با استعداد وحشی که به بازماندگان (غیر) خوش شانس یک سقوط هواپیما در عمق بیابان انتاریو تبدیل می شوند.

A team of wildly talented high school girls soccer players who become the (un)lucky survivors of a plane crash deep in the Ontario wilderness.

4749

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال Yellowjackets:

دانلود زیرنویس سریال Yellowjackets جلیقه زردها یک مجموعه تلویزیونی در ژانر درام، ترسناک و رازآلود است که توسط اشلی لایل و بارت نیکرسون برای Showtime ساخته و تولید شده است. در این سريال بازیگرانی چون Melanie Lynskey, Sophie Thatcher ,Tawny Cypresst ,Ella Purnell ایفای نقش کرده اند.

خلاصه داستان زیرنویس سریال «ژاکت زرد»:

جلیقه زردها داستان تیمی از فوتبالیست های دختر  دانلود زیرنویس فارسی سريال Yellowjackets 2021 دبیرستانی با استعداد را روایت می کند که به بازماندگان خوش شانس یک سقوط هواپیما در عمق بیابان انتاریو تبدیل می شوند. این سریال داستان هبوط آنها از یک تیم پیچیده اما پر رونق به قبیله‌های متخاصم و آدمخوار را نشان می‌دهد، در حالی که زند ‌هایی را که تقریباً 25 سال بعد تلاش کرده‌اند دوباره کنار هم بسازند را دنبال می‌کند.

دانلود زیر نویس فارسی سریال vikings