دانلود زیرنویس فارسی سریال This Way Up

تاریخ اکران : 2019 دسته بندی : سریال ژانر: کمدی
820 بازدید
دانلود زیرنویس فارسی سریال This Way Up
  • نام فیلم: This Way Up مدت زمان: None
  • زبان: English کشور سازنده : UK
  • کارگردان : Aisling Bea نویسنده:
  • بازیگران: Aisling Bea, Sharon Horgan, Tobias Menzies
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.9
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

یک سریال کمدی شش قسمتی جدید و تند و تند درباره موانع اجتماعی، ذهنی و شخصی که فقط بر سر راه خوشبختی قرار می رند. آیسلینگ بی نقش آینه را بازی می‌کند، زنی که تلاش می‌کند پس از یک «شکست عصبی کوچک نوجوانانه» زند ‌اش را به هم برگرداند، زیرا خواهرش شونا (شارون هورگان) نگران است، نه تنها در مورد خواهر یا برادرش، بلکه در مورد انتخاب‌های زند ‌اش نیز نگران است.

A pin-sharp and poignant new six-part comedy series about the social, mental and personal obstacles that just get in the way of happiness. Aisling Bea plays Aine, a woman trying to pull her life back together after a ‘teeny little nervous breakdown’, as her fretful sister Shona (Sharon Horgan) worries, not only about her sibling, but also about her own life choices.

6701

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال This Way Up

دانلود زیرنویس سریال This Way Up یک مجموعه تلویزیونی در ژانر کمدی محصول کشور انگلیس در سال 2019 است. این سریال در لندن می گذرد و توسط آیسلینگ بی و شارون هورگان، که تهیه کننده اجرایی سریال نیز هستند، نوشته شده است. در سريال thie way up هنرمندانی چون Aisling Bea، Sharon Horgan، Tobias Menzies و Indira Varma از جمله ستارگانی هستند که به ترتیب در عنوان های Aine، Shona، Richard و Charlotte به ایفای نقش پرداخته اند.

خلاصه داستان زیرنویس سریال «این راه بالا»

دانلود زیرنویس سریال This Way Up  داستان سريال This Way Up یا «این راه بالا» درباره زنی جوان است که پس از پشت سر گذاشتن ضربه سن ن روحی، در تلاش است که به زند عادی خود بازگردد…

دانلود زیرنویس سريال Mayor of Kingstown