دانلود زیرنویس فارسی سریال The Silent Sea

تاریخ اکران : 2021 دسته بندی : سریال ژانر: درام رازآلود ماجراجویانه
946 بازدید
دانلود زیرنویس سریال The Silent Sea
  • نام فیلم: The Silent Sea مدت زمان: None
  • زبان: Korean کشور سازنده : South Korea
  • کارگردان : Choi Hang-Yong, Eun-kyo Park نویسنده:
  • بازیگران: Gong Yoo, Bae Doona, Joon Lee
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.5
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

در آینده، زمانی که این سیاره از کمبود آب و غذا ناشی از بیابان زایی رنج می برد. یون جائه سرباز آژانس فضایی است. او برای یک تیم از جمله جی آن برای سفر به ماه انتخاب می شود. ماموریت آنها بازیابی یک نمونه مرموز از یک ایستگاه تحقیقاتی متروکه است.

Set in the future, when the planet suffers from a lack of water and food caused by desertification. Yoon Jae is a soldier for the space agency. He is selected for a team, including Ji An, to travel to the moon. Their mission is to retrieve a mysterious sample from an abandoned research station.

6072

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال The Silent Sea

دانلود زیرنویس سریال The Silent Sea سريال دریای خاموش (کره ای: 고요의 바다; RR: Goyo-eui bada) یک مجموعه تلویزیونی در ژانر رازآلود، ماجراجویانه و درام محصول کشور کره جنوبی در سال 2021 توسط نتفلیکس است که گونگ یو،بائه دونا و لی جون در آن بازی می کنند.  این سریال اقتباسی از فیلم کوتاه The Sea of ​​Tranquility محصول 2014 به نویسند و کارگردانی چوی هانگ یونگ است که کارگردانی این مجموعه را نیز بر عهده خواهد داشت.

خلاصه داستان زیرنویس سریال The Silent Sea

سريال The Silent Sea در طول یک مأموریت خطرناک 24 ساعته بر روی ماه است که کاوشگران فضایی سعی می کنند دانلود زیرنویس فارسی سریال The Silent Sea نمونه هایی را از یک مرکز تحقیقاتی متروکه و خراب پُر از اسرار طبقه بندی شده بازیابی کنند.

دانلود زیرنویس فیلم Belfast 2021