دانلود زیرنویس فارسی سریال The Kingdom (Riget)

تاریخ اکران : 1994 دسته بندی : سریال ژانر: درام فانتزی کمدی
468 بازدید
دانلود زیرنویس فارسی سریال The Kingdom
  • نام فیلم: The Kingdom مدت زمان: -
  • زبان: Danish کشور سازنده : Denmark
  • کارگردان : Lars von Trier, Morten Arnfred, Tómas Gislason نویسنده:
  • بازیگران: Ernst-Hugo Järegård, Kirsten Rolffes, Ghita Nørby
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 8.3
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

پزشکان در یک بیمارستان اولترامدرن در دانمارک ، از طریق اتفاقات عجیب و غریب و غیر قابل توضیح ، متقاعد می شوند که این مکان خالی از سکنه است.

Doctors at an ultramodern hospital in Denmark become convinced, by way of weird, inexplicable happenings, that the place is haunted.

24561

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال The Kingdom (Riget)

دانلود زیرنویس سریال The Kingdom  فیلم سینمایی به‌کارگردانی در 25 سال پیش یعنی سال 1373 در گونه کمدی، درام، فانتزی، ترسناک و معمایی تولید شده است. Riget توانست در مرجع ارزشگذاری سینما و تلویزیون یعنی منظوم نمره 4 از 10 را از سوی مردم بدست بیاورد که نشان می‌دهد عموم مردم Riget را اثری کم‌ارزش، کم‌کیفیت و نه‌چندان مهم ارزیابی می‌کنند.

خلاصه داستان زیرنویس سریال The Kingdom (قلمرو)

دانلود زیرنویس فارسی سریال The Kingdom داستان این مینی سریال زیبا در مورد یک بیمارستان بسیار پیشرفته در دانمارک هست که Kingdom نام داره و این بیمارستان با حوادث غیر طبیعی مواجه میشه و هر شب صدای یک روح مانند آمبولانس به گوش می رسه ، اما دوباره صدا قطع میشه ؛ صداها در داخل آسانسور مثل اکو به گوش میرسه . در این بین پزشکی هست که بارداره و رشد جنین این پزشک خیلی سریع تر از حد طبیعی به نظر می رسد . در بیمارستان نیز شخص بیماری وجود دارد که با ارواح رابطه دارد ، و در این میان بعضی از کارکنان بیمارستان هم که غیر طبیعی به نظر می رسند کارهایی می کنند تا نیروهای مافوق طبیعی باقی بمانند…

دانلود زیرنویس House Of The Dragon