دانلود زیرنویس فارسی سریال The Great

تاریخ اکران : 2020 دسته بندی : سریال ژانر: بیوگرافی تاریخی درام کمدی
2,012 بازدید
دانلود زیرنویس فارسی سریال The Great
  • نام فیلم: The Great مدت زمان:
  • زبان: English کشور سازنده : UK
  • کارگردان : Tony McNamara نویسنده:
  • بازیگران: Elle Fanning, Nicholas Hoult, Phoebe Fox, Sacha Dhawan
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 8.3
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

یک زن سلطنتی که در قرن 18 در روستاهای روسیه زند می کرد ، مجبور می شود که با یک امپراتور بین شادی شخصی خود و آینده روسیه یکی را انتخاب کند.

A royal woman living in rural Russia during the 18th century is forced to choose between her own personal happiness and the future of Russia, when she marries an Emperor.

2658

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال The Great:

دانلود زیرنویس سریال The Great کبیر (به انگلیسی: The Great) یک سریال کوتاه کمدی-درام آمریکایی است که بر اساس داستان به قدرت رسیدن کاترین کبیر، ملکه روسیه ساخته شده‌است. تمام ۱۰ قسمت از فصل اول این مجموعه در ۱۵ مه ۲۰ در هولو منتشر شد. نقش‌های اصلی این سریال را ال فانینگ در نقش کاترین کبیر و نیکلاس هولت در نقش پتر سوم، امپراتور روسیه بازی می‌کنند.

خلاصه داستان زیرنویس سریال “کبیر”:

دانلود زیرنویس فارسی سریال The Great  کبیر یک کمدی درام و طنز دربارهٔ به قدرت رسیدن کاترین کبیر از شخص خارجی تا طولانی‌ترین حاکم زن در تاریخ روسیه است. این سریال خیاای است و کاترین را در جوانی و ازدواج با پتر سوم روسیه (آمیخته با پتر دوم) به تصویر می‌کشد و بر روی نقشهٔ کاترین برای قتل شوهر بدطینت و خطرناکش تمرکز دارد.

دانلود زیر نویس فارسی سریال vikings