دانلود زیرنویس فارسی سریال The Dragon Prince

تاریخ اکران : 2018 دسته بندی : سریال ژانر: اکشن انیمیشن ماجراجویانه
885 بازدید
دانلود زیرنویس فارسی سریال The Dragon Prince
  • نام فیلم: The Dragon Prince مدت زمان: 2 ساعت
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Aaron Ehasz, Justin Richmond نویسنده:
  • بازیگران: Paula Burrows, Jack De Sena, Sasha Rojen
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 8.3
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

دو شاهزاده انسانی با قاتل Elfin که برای کشتن آنها فرستاده شده اند ، پیوند بعید دارند و در تلاش حماسی برای صلح به سرزمین های متخاصم خود شروع می کنند.

Two human princes forge an unlikely bond with the elfin assassin sent to kill them, embarking on an epic quest to bring peace to their warring lands.

22696

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال The Dragon Prince

دانلود زیرنویس سریال The Dragon Prince شاهزاده اژدها یک مجموعه تلویزیونی پویانمایی رایانه‌ای در ژانر فانتزی است که توسط آرون اگزاس و جاستین ریچموند برای نتفلیکس ساخته شده‌است.

اولین فصل در ۱۴ سپتامبر ۲۰۱۸ و فصل دوم در ۱۵ فوریه ۲۰۱۹ منتشر شد. فصل سوم نیز در ۲۲ نوامبر ۲۰۱۹ منتشر شد. یک بازی ویدئویی که در همان دنیایی که این سریال در حال ساخت است تنظیم شده‌است. تا سال ۲۰۲۱ این مجموعه پرطرفدار ۳ فصل داشته است اما به گفته ی سازنده ، نه تنها فصل ۴ بلکه تا فصل هفتم و شاید بیشتر هم ساخته شود.

خلاصه داستان زیرنویس سریال «شاهزاده اژدها»

دانلود زیرنویس فارسی سریال The Dragon Prince  دو شاهزاده انسانی و آدمکشی فرانسوی، با همدیگر تیم شوند و کارهای زیادی را برای برگرداندن صلح به سرزمین های متخاصم انجام دهند. این انیمیشن از جانب سازندگان آواتار عرضه شده است و داستان حماسی جذابی را روایت می کند. مطابق انتظار شخصیت های جذابی در انیمیشن شاهزاده اژدها وجود دارد و اژدهایان، نقش بزرگی در روایت این داستان دارند. پادشاه کالوم، تلاش زیادی برای کنترل سحر و جادوی خودش می کند و سفرهای زیادی را برای این منظور انجام می دهد. درگیری های زیادی با لرد وریون رخ می دهد و در این درگیری ها سربازان زیادی کشته می شوند.

دانلود زیرنویس House Of The Dragon