دانلود زیرنویس فارسی سریال The Chestnut Man

تاریخ اکران : 2021 دسته بندی : سریال ژانر: جنایی درام رازآلود
1,769 بازدید
دانلود زیرنویس فارسی سریال The Chestnut Man
  • نام فیلم: The Chestnut Man مدت زمان:
  • زبان: Danish کشور سازنده : Denmark
  • کارگردان : Kasper Barfoed, Mikkel Serup, Søren Sveistrup نویسنده:
  • بازیگران: Esben Dalgaard Andersen, Morten Brovn, Danica Curcic
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: 7.8
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

فیلم مرد شاه بلوط در حومه آرام کپنهاگ اتفاق می‌افتد، جایی که پلیس در یک صبح غم ان ز اکتبر کشفی وحشتناک انجام می‌دهد. زن جوانی در یک زمین بازی به طرز وحشیانه ای به قتل رسیده و یکی از دستانش گم شده است. بالای سرش مردی کوچک از شاه بلوط آویزان است. نایا تولین، کارآگاه جوان جاه ط ، به همراه شریک جدیدش، مارک هس، به این پرونده منصوب می شوند. آنها به زودی یک مدرک مرموز را بر روی مرد شاه بلوط شواهدی پیدا می کنند که آن را به دختری که یک سال قبل ناپدید شده و گمان می رود مرده است – دختر رزا هارتانگ، سیاستمدار مرتبط می کند.

The Chestnut Man is set in the quiet suburb of Copenhagen, where the police make a terrible discovery one blustery October morning. A young woman is found brutally murdered in a playground and one of her hands is missing. Above her hangs a small man made of chestnuts. The ambitious young detective Naia Thulin is assigned to the case, along with her new partner, Mark Hess. They soon discover a mysterious piece of evidence on the chestnut man evidence connecting it to a girl who went missing a year earlier and was presumed dead – the daughter of politician Rosa Hartung.

3017

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال The Chestnut Man:

دانلود زیرنویس سریال The Chestnut Man فیلمی است به کارگردانی کسپر بارفود و میکل سروپ که در سال 2021 ساخته شد. این سريال ساخت کشور دانمارک بوده و در ژانر اکشن، جنایی و رازآلود است. در این سریال بازیگرانی چون Danica Curcic
و Mikkel Boe Følsgaard به هنرمندی پرداخته اند.

خلاصه داستان زیرنویس سریال “مرد بلوطی”:

جسد زنی در کپنهاگ دانمارک پیدا می‌شود که مجسمه‌ای چوبی ساخته شده از شاه‌بلوط نیز همراه آن در صحنه جرم یافت می‌شود. به مرور قتل‌های هولناک دیگری بوقوع می‌پیوندد که در تمامی آنها مجسمه‌ای از شاه‌بلوط در صحنه جرم حضور دارد که حاکی از ظهور یک قاتل سریالی بسیار باهوش است. دانلود زیرنویس فارسی سریال The Chestnut Man در چنین شرایطی دو کارآگاه پلیس با استفاده از سرنخ‌های اندکی که در اختیار دارند در تلاش برای به دام انداختن قاتل هستند…

دانلود زیرنویس فارسی سریال Squid Game