دانلود زیرنویس فارسی سریال Supergirl

تاریخ اکران : 2015 دسته بندی : سریال ژانر: اکشن درام علمی تخیلی ماجراجویانه
1,458 بازدید
دانلود زیرنویس سریال Supergirl
  • نام فیلم: Supergirl مدت زمان: 43mins
  • زبان: English کشور سازنده : USA
  • کارگردان : Ali Adler, Greg Berlanti, Andrew Kreisberg نویسنده:
  • بازیگران: Melissa Benoist, Chyler Leigh, David Harewood, Mehcad Brooks
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6.2
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

سال ها پیش، کریپتون در شرف انفجار بود و کال ال برای فرار از این سرنوشت به زمین فرستاده شد. با این حال، پسر عموی بزرگتر او، کارا، نیز قرار بود به عنوان محافظ او، نوزاد را همراهی کند. متأسفانه، کارا سال‌ها به‌طور تصادفی به منطقه فانتوم بی‌انتها منحرف شد و سرانجام پس از چند دهه به زمین رسید و توسط پسر عمویش که تبدیل به سوپرمن شده بود، پیدا شد. سال‌ها بعد، کارا دانورز یک جوان حرفه‌ای است که در شغلی ناسپاس سرگردان است تا اینکه یک بحران سرنوشت‌ساز با استفاده از قدرت‌های کریپتونی که مدت‌ها پنهان کرده بود، حس هدفمندی را شعله‌ور می‌کند. کارا با الهام گرفتن تصمیم می‌ رد از روش‌های ابرقهرمانی پسر عمویش تقلید کند، اما خواهرخوانده‌اش را می‌بیند که او را به بخش مخفی عملیات فوق‌عادی معرفی می‌کند، که به مبارزه با تهدیدات موجودات فضایی از جمله آن‌هایی که کارا ناخواسته به زمین هدایت می‌شوند اختصاص دارد. اکنون با چنین کمکی، Maid of Might جای خود را به عنوان جدیدترین قهرمان زمین با دوستان و دشمنان جدیدی می رد که دنیای او را به چالش می کشند.

Years ago, Krypton was about to explode and Kal-El was sent to Earth to escape that fate. However, his older cousin, Kara, was also intended to accompany the infant as his protector. Unfortunately, Kara was accidentally diverted into the timeless Phantom Zone for years before finally arriving on Earth decades later and found by her cousin who had grown into Superman. Years later, Kara Danvers is a young professional adrift in a thankless job until a fateful crisis ignites a sense of purpose using Kryptonian powers she had long hidden. Inspired, Kara decides to emulate her cousin’s superheroic ways, only to find her foster sister introducing her to the secret Department of Extra-Normal Operations, dedicated to fighting alien menaces including those Kara inadvertently led to Earth. Now with such help, the Maid of Might takes her place as Earth’s newest champion with new friends and enemies challenging her world.

4168

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

< برچسب ها

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال Supergirl

دانلود زیرنویس سریال Supergirl یک سريال تلویزیونی در ژانر اکشن، ماجراجویانه، درام و علمی تخیلی محصول کشور آمریکا است که توسط توسط گرگ برلانتی، الی آدلر و اندرو کریزبرگ در سی‌دابلیو تولید شد.

خلاصه داستان زیرنویس سریال «سوپرگرل»:

 داستان این سریال در مورد «کارا» دختر عموی سوپرمن است که در سیاره کریپتون به دنیا آمده و بعد از نابودی کریپتون، در حالی که تنها 12 سال سن دارد به زمین می آید و به خانواده فوسترن سپرده می شود.دانلود زیرنویس فارسی سریال Supergirl به کارا گفته شده که در استفاده از استعدادهای فوق العاده اش ملاحظه نماید تا مورد توجه اطرافیان قرار ن رد، ولی او برای نجات دیگران مجبور می شود از قدرت هایش استفاده کند…

دانلود زیر نویس فارسی سریال vikings