دانلود زیرنویس فارسی سریال Star Trek The Original Series

تاریخ اکران : ۱۹۹۲ به قبل دسته بندی : سریال ژانر: اکشن علمی تخیلی ماجراجویانه
695 بازدید
دانلود زیرنویس فارسی سریال Star Trek
  • نام فیلم: Star Trek مدت زمان: 50mins
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Gene Roddenberry نویسنده:
  • بازیگران: William Shatner, Leonard Nimoy, DeForest Kelley
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 8.4
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

در قرن 23 ، کاپیتان جیمز تی. کرک و خدمه ایالات متحده آمریکا.Enterprise کهکشان را کاوش کرده و از فدراسیون متحد سیارات دفاع می کند.

In the 23rd Century, Captain James T. Kirk and the crew of the U.S.S. Enterprise explore the galaxy and defend the United Federation of Planets.

24552

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال Star Trek

دانلود زیرنویس سریال Star Trek سریال پیشتازان فضا، سریالی اکشن، ماجراجویی و علمی‌تخیلی محصول کشور آمریکا است که از سال ۱۹۶۶ تا ۱۹۶۹ از شبکه ان‌بی‌سی آمریکا پخش شده و بازیگرانی چون ویلیام شاتنر، لئونارد نیموی، دی‌فارست کلی، جیمز دوهان، نیچل نیکولز، جرج تاکی، والتر کونیگ و ماژل برت در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این سریال نامزد دریافت جایزه امی بوده و برنده جوایز متعددی از جشنواره‌های معتبر بین‌المللی شده است. همچنین این سریال مورد استقبال مخاطبین و موردتوجه منتقدین زیادی قرار گرفته است.

خلاصه داستان زیرنویس سریال «پیشتازان فضا»

دانلود زیرنویس فارسی سریال Star Trek در قرن بیست و سوم، کاپیتان جیمز تی کرک و اعضای سفینه فضایی به کاوش در کهکشان می‌پردازند و از فدراسیون سیارات متحده محافظت می‌کنند…

دانلود زیرنویس House Of The Dragon