دانلود زیرنویس فارسی سریال Shaman King

تاریخ اکران : 2001 دسته بندی : سریال ژانر: اکشن انیمیشن ماجراجویانه
1,058 بازدید
دانلود زیرنویس فارسی سریال Shaman King
  • نام فیلم: Shaman King مدت زمان: None
  • زبان: Japanese کشور سازنده : Japan
  • کارگردان : Seiji Mizushima, Tsuyoshi Nagasawa, Katsuhiko Koide, Hiroyuki Takei نویسنده:
  • بازیگران: Oliver Wyman, Andrew Rannells, Michael Sinterniklaas
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 8.1
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

SHAMAN KING ماجراهای یک شمن 13 ساله و هم تیمی اش یک روح جنگجوی سامورایی را دنبال می کند که در سفر خود با ارواح شیطانی و شمن های گمراه مبارزه می کنند تا پادشاه بعدی شمن باشند.

SHAMAN KING follows the adventures of a 13-year-old shaman and his teammate a samurai warrior spirit, who traverse the world fighting evil spirits and misguided shamans on their journey to be the next Shaman King.

11539

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال Shaman King

دانلود زیرنویس سریال Shaman King پادشاه شادمان یا Shaman King یک مجموعه مانگای ژاپنی است که توسط هیرویوکی تاکی نوشته و تصویرگری شده است. کارگردانی این سريال برعهده Seiji Mizushima, Tsuyoshi Nagasawa, Katsuhiko Koide, Hiroyuki Takei بوده است. در انیمه Shaman King هنرمندانی چون Oliver Wyman, Andrew Rannells, Michael Sinterniklaas به صداپیش پرداخته اند.

خلاصه داستان زیرنویس سریال «پادشاه شامان»

دانلود زیرنویس فارسی سریال Shaman King شامان‌ها افراد غیرعادی‌ای اند که میتوانند با اشباح، ارواح و خدایان -که به دید مردم عادی نامرئیند- ارتباط برقرار کنند.نبرد شامان -تورنومنتی مشهور که در آن تمام شامان‌ها از سراسر دنیا به رقابت با یکدیگر می‌پردازند- هر پانصد سال یکبار برگزار می‌شود. جایی که در آن برنده به عنوان شاه شامان تاجگذاری می‌شود‌. این عنوان به متصدی فعلی اجازه می‌دهد تا…

دانلود زیرنویس فیلم Batman 2022