دانلود زیرنویس فارسی سریال Ryman’s Club

تاریخ اکران : 2022 دسته بندی : سریال ژانر: ورزشی
691 بازدید
دانلود زیرنویس فارسی سریال Ryman's Club
  • نام فیلم: Ryman's Club مدت زمان: None
  • زبان: Japanese کشور سازنده : Japan
  • کارگردان : Aimi Yamauchi نویسنده:
  • بازیگران: Brianna Roberts, Brittney Karbowski, Kaito Ishikawa
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.9
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

میکوتو شیراتوری یک اعجوبه دوران کودکی در بدمینتون است که در دبیرستان شکست خورد. او پس از پیوستن به بخش فروش شرکت نوشیدنی سان لایت، دوباره بدمینتون را شروع می کند.

Mikoto Shiratori is a childhood prodigy at badminton that lost in high school; after joining the sales department of the Sunlight Beverage company, he starts playing badminton again.

10999

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال Ryman’s Club

دانلود زیرنویس سریال Ryman’s Club  انیمه Mother of the Goddess’ Dormitory یا Megami-ryou no Ryoubo-kun. یک مجموعه تلویزیونی است در ژانر کمدی و عاشقانه محصول کشور ژاپن که در سال 2021 منتشر شده است. کارگردانی این سريال برعهده Shunsuke Nakashige, Kazuya Fujishiro, Hino Ikumi, Rie Koshika بوده است. در انیمه Mother of the Goddess’ Dormitory هنرمندانی چون Mother of the Goddess’ Dormitory به صداپیش پرداخته اند.

خلاصه داستان زیرنویس سریال «باشگاه رایمن»

در یک گروه تجاری بدمینتون قرار دارد و دو جنبه مختلف زند روزمره را به عنوان یک حقوق ب ر و همچنین رشد و در ری به عنوان بازیکن را به تصویر می کشد. دانلود زیرنویس فارسی سریال Ryman’s Club  این انیمیشن میکوتو شیراتوری، بدمینتون‌باز اعجوبه‌ای را دنبال می‌کند که پس از باخت در مسابقات بین‌بالا، از یک ضربه روحی رنج می‌برد.

دانلود زیرنویس فیلم Batman 2022