دانلود زیرنویس فارسی سریال Pera Palas’ta Gece Yarisi

تاریخ اکران : 2022 دسته بندی : سریال ژانر: تاریخی درام رازآلود
756 بازدید
دانلود زیرنویس فارسی سریال Pera Palas'ta Gece Yarisi
  • نام فیلم: Pera Palas'ta Gece Yarisi مدت زمان: None
  • زبان: Turkish کشور سازنده : Turkey
  • کارگردان : Sam Anzel, Kelly McPherson, Emre Sahin نویسنده:
  • بازیگران: Hazal Kaya, Selahattin Pasali, James Chalmers
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.2
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

این مجموعه بر اساس رمان تحسین شده چار کینگ، در مورد ظهور ترکیه مدرن، به ویژه کسانی که کمک کردند تا شهر به مکان شگفت ان ز امروزی تبدیل شود، می پردازد. اسرا روزنامه نگاری است که به دنبال داستان بزرگ بعدی خود است. او برای بازدید از کاخ پرا، هتلی معتبر در استانبول که هم به خاطر تاریخ جذاب و هم به خاطر اتفاقات ماوراء طبیعی مرموزش شناخته شده است، می رود. یک شب سرنوشت ساز، اسرا ناگهان به گذشته بازگردانده می شود و خود را در سال 1919 می یابد. در آنجا با انواع شخصیت های کلیدی گذشته، از جمله آقای حلیت، که نه تنها کلید بازگشت اسرا به زمان حال است، ملاقات می کند. همچنین کلید تضمین انتخاب مصطفی کمال، اولین رئیس جمهور ترکیه است. چگونه اسرا گذشته را به همان شکل حفظ می کند تا از تغییر آینده جلو ری کند؟ باید هماهنگ کنیم تا بفهمیم

Based on the critically acclaimed Charles King novel, this series discusses the rise of modern-day Turkey, specifically, those who helped make the city into the amazing place that it is today. Esra is a journalist looking for her next big story. She sets off to visit the Pera Palace, an esteemed hotel in Istanbul known for both its intriguing history and its mysterious supernatural happenings. One fateful night, Esra is suddenly sent back to the past, finding herself in 1919. There, she meets all sorts of key figures from the past, including Mr. Halit, who isn’t just the key to Esra returning to the present but is also the key to ensuring the election of Turkey’s first president, Mustafa Kemal, comes to pass. How will Esra keep the past the same to prevent the future from changing? We’ll have to tune in to find out.

8851

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

< برچسب ها

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال Pera Palas’ta Gece Yarisi

دانلود زیرنویس سریال Pera Palas’ta Gece Yarisi نیمه‌شبی در پراپالاس (به ترکی: Pera Palas’ta Gece Yarısı)، یک مجموعه تلویزیونی در ژانر درام، تاریخی و رازآلود محصول ۲۰۲۲ به کارگردانی امره شاهین با بازی هازال کایا، تانسو بیچر و صلاح‌الدین پاشالی است که در کشور ترکیه ساخته شده است. این سریال در 3 مارس 2022 در نتفلیکس منتشر شد و فصل آن شامل 8 قسمت است. داستان این سريال بر اساس کتاب 2014 Midnight at the Pera Palace: The Birth of Modern Istanbul نوشته چار کینگ است. در این سريال هنرمندانی چون Hazal Kaya, Selahattin Pasali, James Chalmers ایفای نقش می کنند.

خلاصه داستان زیرنویس سریال «نیمه‌شبی در پراپالاس»

داستان این سريال در مورد روزنامه نگاری جوان است که تمایل دارد کار خود را به گونه ای متفاوت انجام دهد و از کلیشه ها دوری کند. در یک روز وقتی که برای نوشتن مقاله ای در مورد هتل پراپلاس به مکان مورد نظر می رود، دانلود زیرنویس فارسی سریال Pera Palas’ta Gece Yarisi به صورت اتفاقی متوجه می گردد که داخل یکی از اتاق ها دری است که به سال 1919 باز می شود و …

دانلود زیرنویس فیلم Batman 2022