دانلود زیرنویس فارسی سریال Outlander

تاریخ اکران : 2014 دسته بندی : سریال ژانر: درام عاشقانه فانتزی
5,692 بازدید
دانلود زیرنویس فارسی سریال Outlander
  • نام فیلم: Outlander مدت زمان: None
  • زبان: English کشور سازنده : USA
  • کارگردان : Ronald D. Moore نویسنده:
  • بازیگران: Caitriona Balfe, Sam Heughan, Duncan Lacroix
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 8.5
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

داستان کلر رندال، یک پرستار جن متاهل از سال 1945 را دنبال می کند که به طور مرموزی در زمان به سال 1743 بازگردانده می شود، جایی که بلافاصله به دنیای ناشناخته ای پرتاب می شود که در آن زند اش در خطر است. هنگامی که او مجبور به ازدواج با جیمی فریزر، یک جنگجوی جوان شوالیه و رمانتیک اسکاتلندی می شود، یک رابطه پرشور شعله ور می شود که ق کلر را بین دو مرد بسیار متفاوت در دو زند آشتی ناپذیر پاره می کند.

Follows the story of Claire Randall, a married combat nurse from 1945 who is mysteriously swept back in time to 1743, where she is immediately thrown into an unknown world in which her life is threatened. When she is forced to marry Jamie Fraser, a chivalrous and romantic young Scottish warrior, a passionate relationship is ignited that tears Claire’s heart between two vastly different men in two irreconcilable lives.

8527

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

< برچسب ها

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

نظرات

Z. D در 17 ژوئن 2023 در 5:56 ب.ظ گفته:

پاسخ

لطفا زیرنویس قسمت 1 فصل 7 رو بزارید هرچه زودتر ❤️

    mohamad1998 در 4 جولای 2023 در 11:03 ق.ظ گفته:

    پاسخ

    تو برنامه گذاشتمش

فهیمه در 18 آگوست 2023 در 11:00 ب.ظ گفته:

پاسخ

بهترینی رو دستتون نیست

    mohamad1998 در 26 آگوست 2023 در 8:51 ب.ظ گفته:

    پاسخ

    ارادت🌺

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال Outlander

دانلود زیرنویس سریال Outlander «غریبه» یا Outlander یک مجموعه تلویزیونی در ژانر درام، فانتزی و درام است که بر اساس مجموعه رمانی به همین نام اثر دایانا گابالدون ساخته شده است. این نمایش که توسط Ronald D. Moore ساخته شد، در 9 آگوست 2014 در Starz به نمایش درآمد. کیتریونا بالف در نقش کلر راندال، پرستار نظامی سابق متاهل جنگ جهانی دوم در اسکاتلند که در سال 1945 خود را به سال 1743 برمی‌گرداند، در آن بازی می‌کند. در آنجا با یک جنگجوی جسور کوهستانی به نام جیمی فریزر روبرو می‌شود، عاشق او می‌شود و با او ازدواج می‌کند. (سام هیوگان)، نسخه تخیلی گابالدون از قبیله فریزر لوات، و در ر طلوع ژاکوبیت می شود.

خلاصه داستان زیرنویس سریال «غریبه»

دانلود زیرنویس فارسی سریال Outlander داستان مجموعه با پایان جنگ جهانی دوم در بریتانیا آغاز می‌شود، جایی که یک پرستار جنگ به نام کلِیر رَندال فریزر «کترینا بلف» به اتفاق همسرش فرانک «توبیاس منزیس» که استاد تاریخ دانشگاه آکسفورد می‌باشد و در طول جنگ به عنوان جاسوس در سازمان ام آی ۶ مشغول به خدمت بوده است تصمیم می‌ رند تا بعد از مدت‌ها جدایی بر اثر جنگ به عنوان دومین ماه عسل خود به اینورنس اسکاتلند بروند، اما این سفر برای کلِیر چندان آرام بخش نخواهد بود چرا که او در طول یکی از گردش‌هایش هنگامی که در جستجوی منشا صدای عجیبی در بین آثار تاریخی منطقه است از هوش می‌رود و پس از به هوش آمدن، خود را درمیانه دوران پرهیاهوی دیگری در سال ۱۷۴۳ می‌یابد

دانلود زیرنویس فیلم Batman 2022