دانلود زیرنویس فارسی سریال Mayans M.C.

تاریخ اکران : 2018 دسته بندی : سریال ژانر: جنایی درام دلهره‌ آور
1,921 بازدید
دانلود زیرنویس فارسی سریال Mayans M.C.
  • نام فیلم: Mayans M.C. مدت زمان: 1h
  • زبان: English کشور سازنده : USA
  • کارگردان : Elgin James, Kurt Sutter نویسنده:
  • بازیگران: JD Pardo, Clayton Cardenas, Sarah Bolger
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.6
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

“Mayans MC” که در دنیایی پس از جکس تلر اتفاق می افتد، EZ Reyes، پسر طلایی سابق را که اکنون تازه از زندان بیرون آمده است، به عنوان یک چشم انداز در منشور مایا MC در مرز کالیفرنیا-مکزیک می بیند که باید هویت یاغی جدید خود را بسازد.

Set in a post-Jax Teller world, “Mayans MC” sees EZ Reyes, a former golden boy now fresh out of prison, as a prospect in the Mayan MC charter on the California-Mexico border who must carve out his new outlaw identity.

11274

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

نظرات

aryan در 13 می 2022 در 5:08 ب.ظ گفته:

پاسخ

چرا قسمت جدید هیچ جا نمیذارن

aryan در 14 می 2022 در 3:40 ب.ظ گفته:

پاسخ

چند روزه قسمت 5 فصل 4 اومده هنوز خبری از زیرنویس نیست

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال Mayans M.C.

دانلود زیرنویس سریال Mayans M.C. مایانز ام سی یا Mayans M.C. یک مجموعه تلویزیونی درام جنایی آمریکایی است که توسط کرت ساتر و ال ن جیمز ساخته شده است که در 4 سپتامبر 2018 در FX پخش شد. این نمایش در همان دنیای داستانی Sons of Anarchy اتفاق می‌افتد و با رقبای پسران تبدیل شده به متحدان، باشگاه موتور سیکلت مایاها سروکار دارد. در اکتبر 2018، FX سریال را برای فصل دوم تمدید کرد که اولین بار در 3 سپتامبر 2019 پخش شد.

خلاصه داستان زیرنویس سریال «مایانز ام سی»

این سریال در واقع اسپین آف سریال Sons of Anarchy است. داستان بعد از اتفاقات زند جکسون تلر (چارلی هانام) در سریال Sons of Anarchy جریان دارد و در مرز مکزیک و کالیفرنیا اتفاق می‌افتد و درباره زند ازیکیل ریس (ملقب به EZ) است. دانلود زیرنویس فارسی سریال Mayans M.C. ازیکیل یک مجرم تازه از زندان آزاد شده است که تلاش می‌کند یک هویت قانون شکنانه تازه برای خودش دست و پا کند. او در شهری به جست و جوی این هویت می‌پردازد که زمانی در دوران کودکی‌اش در آنجا رسیدن به رویای امریکایی را در سر می‌پروراند. ازیکیل به عنوان یک تازه‌کار به باشگاه موتورسواری Mayans MC که رقیب باشگاه Sons of Anarchy محسوب می‌شود، می‌پیوندد و…