دانلود زیرنویس فارسی سریال Inside No. 9

تاریخ اکران : 2014 دسته بندی : سریال ژانر: جنایی درام کمدی
943 بازدید
دانلود زیرنویس فارسی سریال Inside No. 9
  • نام فیلم: Inside No. 9 مدت زمان: 30mins
  • زبان: English کشور سازنده : UK
  • کارگردان : Steve Pemberton, Reece Shearsmith نویسنده:
  • بازیگران: Reece Shearsmith, Steve Pemberton, Derek Jacobi
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 8.5
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

به شماره 9های بسیار متفاوت دعوت شوید، جایی که افراد عادی و پیش پا افتاده با چیزهای خارق‌العاده و وحشتناک می‌آشند. از یک خانه روستایی بزرگ که در آن بازی “ساردین” منجر به افشاگری های دلخراش در کمد اس می شود. به یک خانه خالی از سکنه بسیار عجیب؛ به اتاق رختکن یک بازیگر غرق در خون در وست اند لندن؛ به آپارتمان یک معلم ابتدایی ظاهرا خوشحال که قربانی یک کار خوب می شود. این داستان‌های غیرقابل پیش‌بینی به نوبت دارای کمدی بالا و وحشت کلاستروفوبیک هستند.

Be invited into some very different No. 9s, where the ordinary and mundane rub shoulders with the extraordinary and macabre. From a grand country house where a game of ‘sardines’ leads to some chilling revelations in a wardrobe; to a very oddly haunted house; to a blood-soaked actor’s dressing room in London’s West End; to the flat of an apparently happy primary school teacher who becomes the victim of a good deed; these unpredictable tales feature high comedy and claustrophobic horror by turns.

11388

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

< برچسب ها

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال Inside No. 9

دانلود زیرنویس سریال Inside No. 9 داخل شماره 9 یا Inside No. 9 یک برنامه تلویزیونی در ژانر کمدی، جنایی و درام محصول کشور انگلیس است که برای اولین بار در سال 2014 پخش شد. این برنامه توسط ریس شیرزمیت و استیو پمبرتون نوشته شده و توسط بی بی سی تهیه شده است. هر قسمت 30 دقیقه ای یک داستان قل با شخصیت های جدید و یک محیط جدید است و پمبرتون یا شیرزمیت (معمولاً هر دو) همه ستاره هستند. جدای از نویسندگان، هر قسمت یک بازیگر جدید دارد که به Inside No. 9 اجازه می دهد تعدادی از بازیگران سرشناس را جذب کند. داستان ها فقط با عدد 9 به نوعی و یک مجسمه خرگوش برنجی که در پس زمینه همه قسمت ها قرار دارد به هم مرتبط می شوند.

خلاصه داستان زیرنویس سریال «داخل شماره 9»

دانلود زیرنویس فارسی سریال Inside No. 9  سريال Inside No 9  طی گذشت چند قسمت ما را به خوابگاه های گوناگون می برند که مقابل هر کدام از آنها درهایی وجود دارد که با شماره ۹ مشخص شده و مارک خورده اند.

دانلود زیرنویس فیلم Batman 2022