دانلود زیرنویس فارسی سریال His Dark Materials

تاریخ اکران : 2019 دسته بندی : سریال ژانر: خانوادگی درام ماجراجویانه
781 بازدید
دانلود زیرنویس فارسی سریال His Dark Materials
  • نام فیلم: His Dark Materials مدت زمان: 1 ساعت
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : انگلیس
  • کارگردان : Jamie Childs, William McGregor, Philip Pullman, Jack Thorne نویسنده:
  • بازیگران: Dafne Keen, Brian Fisher, Amir Wilson
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.8
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

یک دختر جوان به مقصد است که دنیای خود را از چنگال Magisterium که سرکوب روابط مردم با جادو و ارواح حیوانات آنها معروف به Daemons است ، آزاد کند.

A young girl is destined to liberate her world from the grip of the Magisterium which represses people’s ties to magic and their animal spirits known as daemons.

25107

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال His Dark Materials

دانلود زیرنویس سریال His Dark Materials  «نیروی اهریمنی اش» یا His Dark Materials  مجموعهٔ ماجراجویی و خیال‌پردازانهٔ بریتانیایی است که بر پایهٔ مجموعه رمان‌هایی با همین نام از فیلیپ پولمن ساخته شده‌است. این مجموعه به تهیه‌کنندگی نیو لاین سینما، جین ترانتر و جولی گاردنر برای بی‌بی‌سی وان تولید می‌شود. در سريال His Dark Materials هنرمندانی چون Dafne Keen, Brian Fisher, Amir Wilson ایفای نقش می کنند.

خلاصه داستان زیرنویس سریال «نیروی اهریمنی اش»

دانلود زیرنویس فارسی سریال His Dark Materials داستان در دنیایی جایگزین آغاز می شود که در آن روح همه انسانها به عنوان همراهان حیوانات به نام دیوها ظاهر می شود. این سریال زندگی دختر جوانی به نام لایرا بلاکوا را روایت می کند که یتیم است و در دانشگاه جردن آکسفورد که دانشگاهی تحت مدیریت Magisterium ،یک نهاد مذهبی و سیاسی است، زندگی می کند… و این جا تست دوم را برای تعیین زمان در صفحه اصلی انجام می دهیم.

دانلود زیرنویس House Of The Dragon