دانلود زیرنویس فارسی سریال hannibal

تاریخ اکران : 2013 دسته بندی : سریال ژانر: جنایی درام رازآلود
3,068 بازدید
دانلود زیرنویس Hannibal
  • نام فیلم: hannibal مدت زمان: 44 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Bryan Fuller نویسنده: Vince Gilligan
  • بازیگران: Hugh DancyMads MikkelsenCaroline Dhavernas
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: 8.5
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

رابطه اولیه بین روانپزشک مشهور هانیبال لکتر و یک نماینده جنایی جوان اف بی آی را بررسی می کند که با توانایی همدردی با قاتلان زنجیره ای تسخیر شده است.

Explores the early relationship between renowned psychiatrist Hannibal Lecter and a young FBI criminal profiler who is haunted by his ability to empathize with serial killers.

1151

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال hannibal:

دانلود زیرنویس سریال hannibal , هانیبال (به انگلیسی: Hannibal) یک مجموعه تلویزیونی ترسناک-هیجان ان ز آمریکایی است که توسط برایان فولر برای شبکه NBC توسعه یافته است. این مجموعه بر اساس شخصیت ها و عناصری است که در رمان های اژدهای قرمز توماس هریس (1981) ، هانیبال (1999) و هانیبال ریسینگ (2006) ظاهر شده است و بر رابطه بین ویل گراهام (هیو دانسی) ، بازرس ویژه FBI و دکتر. هانیبال لکتر (Mads Mikkelsen) ، یک روانپزشک قانونی است که قرار است تبدیل به حیله گرترین دشمن گراهام شود و در عین حال ، تنها فردی باشد که می تواند او را درک کند.

این سریال برای فصل اول سفارش 13 قسمت دریافت کرد. دیوید اسلید مدیر بخش اول را تولید و کارگردانی کرد. این سریال در 4 آوریل 2013 در NBC نمایش داده شد. در 9 مه 2014 ، NBC هانیبال را برای فصل سوم تمدید کرد ، که در 4 ژوئن 2015 پخش شد. در 22 ژوئن 2015 ، NBC هانیبال را پس از سه فصل به دلیل کم بیننده لغو کرد. پایان سریال در کانادا در شهر ، در 27 آگوست 2015 ، پخش شد و دو روز بعد در ایالات متحده از شبکه NBC پخش شد.

این سریال با استقبال منتقدان روبرو شد و بازی بازیگران اصلی و سبک بصری نمایش برای ستایش مشخص شد. دو فصل اول هر کدام برنده جایزه زحل برای بهترین مجموعه تلویزیونی شبکه شدند ، در حالی که هر دو میکلسن و دانسی برنده بهترین بازیگر نقش اول مرد شدند و لورنس فیشبرن برنده بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای فصل دوم شد. سومین و آخرین فصل برنده اولین مجموعه تلویزیونی اکشن-هیجان ان ز ، و ریچارد آرمیتاژ ستاره مهمان بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد. این نمایش طرفداران زیادی را به خود ج کرده است و از نظر منتقدان و تماشاگران به عنوان یکی از بهترین سریال های ژانر وحشت و یکی از بهترین سریال های تلویزیونی تمام دوران محسوب می شود.

خلاصه داستان دانلود زیرنویس سریال هانیبال :

ویل گراهام ، نماینده اف بی آی ، توسط جک کرافورد ، رئیس علوم رفتاری FBI ، استخدام می شود تا به تحقیقات قاتل زنجیره ای در مینه سوتا کمک کند. با توجه به این که تحقیقات بر گراهام سن نی می کند ، کرافورد تصمیم می رد که تحت نظارت روانپزشک پزشکی قانونی دکتر هانیبال لکتر قرار رد. در ابتدا ، لکتر – که مخفیانه یک قاتل سریالی آدم خوار است – کار می کند تا FBI را از درون دستکاری کند ، اما پیوندی که او با گراهام ایجاد می کند شروع به تهدید طول عمر او می کند. لکتر مجذوب توانایی گراهام در همدردی با قاتلان روان پریش می شود و سعی می کند مرزهای عقل و سلامت شکننده گراهام را جابجا کند تا خود او به یک قاتل تبدیل شود.

معروفترین نقد به دانلود زیرنویس  hannibal :

زیرنویس سریال hannibal نظرات فصل اول مثبت بود. در وب سایت تجدیدنظر Rotten Tomatoes ، فصل اول با 66 بازبینی ، 82٪ با میان ن امتیاز 7.72/10 رتبه 82٪ را کسب کرد. در اجماع انتقادی این سایت آمده است: “هانیبال با مخاطبان روشنفکری که در هیجان های روان شناختی خود ترشحات زیادی را ترجیح می دهند ، ارائه می دهد ، با ارائه صیقل جنون.” در Metacritic ، فصل اول بر اساس 32 مرور ، 70 از 100 را کسب کرد که به طور کلی “بررسی مطلوب” است.

Joanne Ostrow از The Denver Post این سریال را به عنوان “… خوب ساخته شده ، استادانه نوشته” ، اما “… این سطح از تصاویر خشونت آمیز فنجان چای من نیست …” او همچنین ستایش بالایی برای شخصیت ها ، با بیان اینکه آنها “… بسیار قانع کننده هستند ، با این حال ، ممکن است تسلیم گور فستیوال شوید.” پل دورو از Shock Till You Drop به هانیبال 8/10 داد و در مورد این سریال گفت: “چاقو در وحشت درجه یک عمدتا به دلیل بازی های عالی از سرنخ ها ، تعلیق واقعی و شگفتی ، رمز و رازهای کوتاه مدت و بلند مدت خوب ساخته شده ، موفق می شود. و خلق و خوی نگران کننده ای که از ابتدا در عمل نفوذ می کند … “و هیو دانسی را بخصوص مورد ستایش قرار داد و گفت:” … کار فوق العاده ای با ظرافت انجام می دهد و نشان می دهد که تعامل انسان برای او چقدر دردناک است ، و با وجود ساینده و ناخوشایند ، شما همیشه در گوشه او هستید و واقعاً به آن مرد احساس می کنید. ” جف جنسن از Entertainment Weekly به این برنامه A- داد و آن را “… با عملکرد خوب ، از نظر بصری جذاب و براندازانه خوشمزه” نامید.

برایان لوری از ورایتی گفت که هانیبال “… خوشمزه ترین درامی است که شبکه در این مدت معرفی کرده است” و ستایش ویژه ای برای سه گانه مرکزی دانسی ، میکلسن و فیشبرن داشت. اریک گلدمن از IGN به این سریال امتیاز 9/10 داد که نمره “شگفت ان ز” را تشکیل می دهد. او گفت: “یک مجموعه تلویزیونی پیش درآمد درباره هانیبال لکتر باید بر بسیاری از پیش فرض ها غ ه کند … اما حدس بزنید؟ هیچ کدام از اینها وقتی واقعاً برنامه را تماشا می کنید مهم نیست ، زیرا هانیبال فوق العاده است.” لیندا استاسی از نیویورک پست به این سریال دو ستاره و نیم از چهار داد ، و ستایش اجراها را بر عهده داشت و آن را “… زیباترین برنامه ای که در شبکه های تلویزیونی ضبط و تولید شده است ، با بسیاری از صحنه ها به ساد و به معنای واقعی کلمه نفس ر … “جف سیمون از The Buffalo News هانیبال را” بسیار شوم “و” درخشان “نامید. لوری راکل ، منتقد تلویزیونی شیکاگو سان تایمز گفت: “هانیبال یک درام خالی از سکنه است که جذاب و جذاب است و تماشاگران بیشتر به دیدن آن از طریق کابل عادت کرده اند تا پخش” ، و نتیجه گرفت که “این نیز بسیار خوب اجرا شده است. آلن سپین وال از HitFix هانیبال را “ترسناک ، شگفت ان ز ، باهوش ، کاملا زرق و برق دار …” و زیرنویس سریال هانیبال بهترین نمایش های قاتل زنجیره ای این فصل نامید. سپین وال همچنین شخصیت هانیبال را تحسین کرد و نوشت که او تبدیل به یک ابرشرور باورپذیر شده است بدون این که نیروی پلیس و دیگران ناتوان به نظر برسند. با تامل در فصل اول کامل شده ، The A.V. امیلی واندرف از باشگاه نوشت که این سریال به عنوان تصحیح کننده خشونت “پوچ” در بسیاری از تلویزیون عمل می کند و “جدیت هدف را در ژانری که مدتها به آن نیاز داشت باز می گرداند … هانیبال به مرگ و قتل به عنوان وسیله ای علاقه دارد. هنگامی که به عنوان یک درام پلیس عمل نمی کنید ، این یک تریلر پیچیده قاتل زنجیره ای پیچیده است ، اما همچنین یک سری عمیقاً شگفت آور درباره روانپزشکی و وضعیت ذهن انسان است. ” VanDerWerff نتیجه گرفت که فولر مجموعه ای را انتخاب کرده است “که دلایل زیادی برای پول نقد ارزان داشت و در عوض به یکی از بهترین برنامه های تلویزیونی تبدیل شده است.”

نظرات دیگر مطلوب نبود. گلن گاروین از میامی هرالد آن را زیرنویس سریال hannibal “یک فست فود با برنامه ریزی ضعیف و اجرای بدتر …” نامید و از این نوشته به عنوان “آشفت دیالوگ های به یاد ماندنی و شخصیت پردازی های غیرقابل اجرا” یاد کرد. متیو رت از The Boston Globe نیز به همین ترتیب منتقد بود و سریال را “رتبه ای و افسرده کننده” خواند و نتیجه گرفت که این سریال “تکان دهنده ، وحشتناک و در نهایت توخالی” است.